شناسهٔ خبر: 171546 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

رضازاده:

آمریکا درصدد تطهیر چهره رژیم صهیونیستی است

رضازاده عضو هیات رئیسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس گفت: حیات برخی دولتمردان کشورهای عربی در گرو پیروی از سیاست های ایالات متحده و همپیمانش رژیم صهیونیستی است.

به گزارش «نماینده» یعقوب رضازاده به عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیل اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی دولت های دست نشانده حیات خود را در گرو حمایت از سیاست های ایالات متحده و همپیمانش رژیم صهیونیستی می دانند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع این دولت ها می دانند اگر سیاستمداران کاخ سفید دست از حمایت آنها بردارند، سرنوشت سیاهی برایشان رقم خواهد خود از این رو شاهد افزایش تعامل با رژیم صهیونیستی هستند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها تلاش می کنند تصویر رژیم کودک کش اسرائیل را تطهیر کنند، ادامه داد: از این رو مشاهده می شود با اعمال فشار و نفوذ از سوی آمریکایی ها، شاهد گشایش سفارت این رژیم منحوس در برخی از نقاط هستیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه کشورهای عربی باید بدانند مردم دنیا از رژیم صهیونیستی متنفر هستند، افزود: بر این اساس هر کشوری که بخواهد روابط خودش را با اسرائیلی ها عادی سازی کند، با تنفر جخانی مواجه خواهد شد که سرنوشت خوبی برای آنها بشمار نمی رود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم دولتمردان این کشورها به خود بیایند و بجای نزدیک شدن به مقامات رژیم صهیونیستی، دست اری مردم مظلوم فلسطین را بگیرند تا حق آنها را از اسرائیل بگیرند.

نظر شما