شناسهٔ خبر: 171010 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

رئیس گروه دوستی-پارلمانی ایران و فلسطین:

جایجایی قدرت میان صهیونیست ها مواضع آنها علیه غزه را تغییر نمی دهد

عباس گلرو رئیس گروه دوستی-پارلمانی ایران و فلسطین گفت: جابجایی قدرت در دولت رژیم صهیونیستی مواضع این رژیم در مورد سرزمین های اشغالی و نوار غزه را تغییر نمی‌دهد.

به گزارش «نماینده» عباس گلرو اظهار کرد: تفاوتی بین بنت و نتانیاهو در مواضع کلان وجود ندارد و مواضع حال و گذشته نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی و فضا سازی رسانه های صهیونیستی در روزهای اخیر نشان می دهد این جابجایی ها سیاست رژیم جعلی اسرائیل و غده سرطانی خاورمیانه را تغییر نخواهد داد.

وی افزود:مواضع جمهوری اسلامی ایران حمایت از مقاومت است و طرح دموکراتیک جمهوری اسلامی در کنار مقاومت با محوریت بازگشت آوارگان است.

نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امیدواریم کشورهای عربی و اسلامی در مواجهه با مسأله فلسطین به این درک برسند که منافع ملت فلسطین به عنوان صاحبان اصلی سرزمین های اشغالی، در روابطی که اخیرا با صهیونیست ها آغاز کرده اند را در نظر بگیرند و بدانند عادی سازی روابط در طولانی مدت به نفع آنها نخواهد بود.

وی ادامه داد:همانطور که مصر در کمپ دیوید نتوانست منافع مردم مصر را تضمین کند و پیمان با رژیم جعلی اسرائیل دستاوردی نداشت، سایر اعراب نیز جز فراهم ساختن امکان نفوذ صهیونیست ها چیزی به دست نخواهند آورد.

گلرو در پایان با ابراز خرسندی از سقوط دولت نتانیاهو گفت: البته ما خرسندی خود را از شکست حکومت ۱۲ ساله طراح معامله بی حاصل قرن و کسی که برنامه های تخریبی زیادی علیه مقاومت و قدس شریف دنبال می کرد را اعلام می کنیم که امروز با پرونده های فساد و رسوایی زیادی دولت را تحویل داده و در مقابل شاهد هستیم مقاومت در بهترین شرایط خود قرار دارد.

نظر شما