شناسهٔ خبر: 171553 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

فلاحی:

شاهد زوال رژیم غاصب صهیونیستی هستیم/ سیاست عادی سازی شکست خورده است

احمدحسین فلاحی رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس شریف در مجلس گفت: امروزه شاهد تسریع در زوال رژیم غاصب صهیونیستی هستیم لذا تلاش برای فراهم کردن زمینه عادی سازی روابط اسرائیل با کشورهای عربی شکست خورده است.

به گزارش «نماینده» احمدحسین فلاحی در واکنش به پشت پرده تلاش ایالات متحده آمریکا برای فراهم کردن زمینه عادی سازی روابط اسرائیل با کشورهای عربی، گفت: امروزه شاهد تغییر موازنه قدرت در منطقه از سوی جبهه مقاومت هستیم لذا صهیونیست ها از هر ابزاری برای بقای خود استفاده می کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سیاست عادی سازی روابط با کشورهای عربی و منطقه طی سال ها طولانی از سوی اسرائیل پیگیری شده است، اظهار کرد: این مهم در حالیست که امروزه شاهد تسریع در زوال این رژیم غاصب هستیم زیرا جامعه بین الملل اجازه تحقق دسیسه های آنها را نداده است.

وی ادامه داد: در واقع شاید رژیم صهیونیستی توانسته باشد با فشار و ارعاب نسبت به مقامات برخی کشورها موضوع عادی سازی را پررنگ جلوه دهد اما وقتی پای مردم و افکار عمومی به میان می آید، شاهد تغییر این رویه و افزایش فشارها علیه اسرائیل هستیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: امروزه شاهد بیداری اسلامی در منطقه هستیم و این امر از دیگر دلایل شکست سیاست عادی سازی اسرائیلی ها است.

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس شریف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد تلاش آمریکایی ها برای عادی سازی روابط کشورها با رژیم صهیونیستی به نوعی نشان دادن همراهی با اسرائیلی ها است و مصرف داخلی برای افکار عمومی این رژیم دارد زیرا آنها نیز به خوبی می دانند این سیاست شکست خورده است.

نظر شما