شناسهٔ خبر: 171343 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

آصفری:

مشروعیت اسرائیل با تاسیس سفارتخانه در برخی کشورهای عربی به دست نمی آید

آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال این است تا با عادیسازی روابط مشروعیتی برای خود دست و پا کند.

به گزارش «نماینده» محمد حسن آصفری به عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیل اشاره کرد و گفت: اسرائیل تصور می کند که با افتتاح و ایجاد سفارتخانه در کشورهای عربی می تواند تنفس مصنوعی پیدا کند و در واقع چند صباحی عمر خود را بیشتر کند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس افزود: ملت های دنیا نسبت به سیاست های خصمانه و تروریستی رژیم صهیونیستی آشنا شده اند؛ ناگفته نماند که اسرائیل بیشترین خسارات را با جنگ افروزی به کشورهای خاورمیانه وارد کرده است.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: دولت های عرب منطقه باید متوجه باشند که اگر رژیم صهیونیستی آرامش پیدا کند و انتفاضه کنار گذاشته شود؛ قطعا به سراغ این کشورها خواهد رفت و آنها را تصرف می کند و از ایجاد هیچ خشونتی برای امثال امارات و بحرین اغماض نخواهد کرد.

وی بیان کرد: کشورهای عربی نباید اجازه دهند لانه زنبور در کشورشان شکل بگیرد و در حقیقت بایستی دشمن را از خود دور کنند؛ قطعا سردمداران امارات و بحرین باید بدانند که مسئله رژیم صهیونیستی فلسطین نبوده، بلکه با جهان عرب و اسلام مشکل دارد؛ ضمن اینکه دولت های منطقه دیر یا زود به اشتباه خود پی خواهند برد.

این نماینده مردم در مجلس گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال این است تا با عادیسازی روابط مشروعیتی برای خود دست و پا کند، اما این رژیم کودک کش باید متوجه باشد که هیچگاه مورد مقبول ملتهای مسلمان و آزادی خواهان جهان نخواهد بود.

نظر شما