شناسهٔ خبر: 171461 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

سلیمی:

فعالیت بیشتر کمیسیون‌های مجلس زمینه بهره‌مندی از ظرفیت‌ نخبگان را فراهم می‌کند

اصغر سلیمی عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس گفت: فعالیت بیشتر کمیسیون های مجلس زمینه بهره‌گیری از ظرفیت‌های نخبگانی کشور را فراهم خواهد کرد.

به گزارش «نماینده» اصغر سلیمی با اشاره به اهمیت کمیسیون محور شدن فعالیت های قوه مقننه، گفت: بدون شک اثرگذاری مثبت اقدامات مجلس در وضعیت کشور در گرو تصویب قوانین جامع و کامل است.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برای دستیابی به این مهم باید از کارشناسان مرکز پژوهش‌ها و ظرفیت‌های نخبگانی کشور بهره‌گیری صحیح شود.

وی با اشاره به اینکه افزایش فعالیت نمایندگان در کمیسیون ها می تواند زمینه بررسی دقیق تر و کارشناسی تر لوایح و طرح ها را فراهم کند، ادامه داد: بر این اساس مفاد سیاست‌های کلان و اسناد بالادستی و اولویت‌های مهم کشور نیز خیلی بهتر محقق خواهند شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه جلسات صحن علنی می تواند زمینه گفتگوی نمایندگان نسبت به مسائل را فراهم کند، افزود: این مهم در حالیست که فرصت لازم برای طرح همه نظرات نیست در حالی که می توان در جلسات کمیسیون ها خیلی بهتر و کامل تر مسائل را بررسی کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد دستیابی به هدف فعالیت بیشتر کمیسیون ها در مجلس یازدهم سبب رفع مشکلات بیشتری از مردم شود زیرا منتخبان ملت همواره درصدد گره گشایی از جامعه هستند.

نظر شما