شناسهٔ خبر: 99964 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

بروجردی:

اگر توافقی صورت بگیرد،‌ یک توافق خوب خواهد بود

بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد که ما اصلا چیزی به نام توافق بد نداریم، چون تنها یک توافق از نظر جمهوری اسلامی ایران به نام توافق قابل نام‌گذاری است و آن هم یک توافق خوب است.

به گزارش نماینده علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره دور نهایی مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای ۱+۵ اظهار داشت: علت اساسی به درازا کشیده شدن مذاکرات هسته‌ای، زیاده‌خواهی طرف مقابل به خصوص آمریکا‌یی‌ها از یک طرف و مقاومت تیم مذاکره از طرف دیگر است وگرنه مذاکرات هسته‌ای باید چند ماه پیش طبق جدول زمان‌بندی به پایان می‌رسید.

وی با بیان اینکه مقاومت در برابر زیاده‌خواهی آمریکا و پافشاری بر اصول و خطوط قرمز اقدامات ارزشمند تیم مذاکره کننده ایران است، تصریح کرد: تیم مذاکره‌کننده مسئولیت بسیار سنگینی را در جهت دفاع از منافع ملت ایران عهده‌دار هستند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس برهمین اساس گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری در مورد اعضای تیم مذاکره کننده فرمودند، اقدام آنها بسیار قابل تحسین و تقدیر است و مجلس شورای اسلامی نیز بارها در بیانیه‌ها و موضع‌گیری‌های خود از این ایستادگی و مقاومت تیم مذاکره کننده در مقابل زیاده خواهی آمریکا تقدیر کرده است.

بروجردی با اشاره به اینکه اگر توافقی صورت بگیرد،‌ یک توافق خوب خواهد بود، تاکید کرد: ما اصلا چیزی به نام توافق بد نداریم، چون تنها یک توافق از نظر جمهوری اسلامی ایران به نام توافق قابل نام‌گذاری است و آن هم یک توافق خوب است.

نظر شما