شناسهٔ خبر: 99682 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

پیش بینی "طلایی" از ترکیب مجلس دهم

طلایی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی: تصور می‌کنم اصولگرایان چنانچه به وحدت برسند اکثریت مجلس آینده را به دست خواهند آورد زیرا اقبال مردمی به اصولگرایان بیشتر از اصلاح‌طلبان است.

به گزارش نماینده، "مرتضی طلایی" با بیان اینکه ایستادگی‌های تیم مذاکره‌کننده ایرانی با حمایت‌های مردم و مقام معظم رهبری، نظام سلطه و استکبار را مستأصل کرده است، اظهارداشت: قضیه هسته‌ای یک بهانه در دست غربی‌هاست چرا که آن‌ها با اصل نظام و اقتدار و نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه و جهان مشکل دارند.

نایب رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: ما هیچ‌گاه دل به نتایج مذاکرات نبسته‌ایم و مذاکرات را حلاّل همه مشکلات نمی‌دانیم زیرا معتقدیم باید با تکیه و اعتماد به منابع و ظرفیت‌های داخلی مشکل را حل کرد.  

این فعال سیاسی اصولگرا در بخش دیگری از اظهاراتش در پاسخ به سوالی در مورد وحدت اصولگرایان برای انتخابات مجلس دهم گفت: جز وحدت نمی‌توان انتظار دیگری از اصولگرایان داشت چرا که رمز پیروزی اصولگرایان در انتخابات آینده مجلس هم چیزی جز اتحاد و حرکت در یک مسیر مشترک نیست.  

به گفته طلایی، ‌ اصولگرایان قطعاً در انتخابات آینده مجلس حضور پررنگ خواهند داشت.

وی در پایان تصریح کرد: تصور می‌کنم اصولگرایان چنانچه به وحدت برسند اکثریت مجلس آینده را به دست خواهند آورد زیرا اقبال مردمی به اصولگرایان بیشتر از اصلاح‌طلبان است.

نظر شما