شناسهٔ خبر: 98577 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

پیش بینی غفوری فرد از ترکیب مجلس دهم

غفوری فرد نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: همه تلاش خود را خواهیم کرد تا برای شرکت در انتخابات آینده مجلس به فهرستی واحد از اصولگرایان برسیم، به نظر می رسد اکثریت مجلس آینده را اصولگرایان تشکیل خواهند داد.

به گزارش نماینده"حسن غفوری‌فرد" در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به موضوع مذاکرات هسته ای توافق بین ایران و ۱+۵ را قبل از فرصت ۳۰ ژوئن بسیار بعید خواند و گفت: متاسفانه دیوار بی اعتمادی ایران نسبت به آمریکا بسیار مرتفع است و به همین دلیل نمی توان به آینده مثبت این مذاکرات قبل از ضرب الاجل هسته ای امیدوار بود.  
 
وی افزود: البته بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای ایران را افرادی متدین شجاع و کارآمد می دانیم و معتقدیم آن ها براساس منافع ملی و دستورات رهبری عمل خواهند کرد هر چند ممکن است انتقاداتی نیز به کار این تیم هسته ای وارد بدانیم.  
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه افزود: قطعا در انتخابات آینده مجلس حضوری پررنگ و مشارکتی فعال خواهیم داشت و همه تلاش خود را خواهیم کرد تا در جبهه اصولگرایی و با اعتقاد کامل و راسخ به همه مبانی نظام اسلامی و ارزش های انقلاب اسلامی در انتخابات فعال باشیم.  
 
غفوری فرد در پایان تصریح کرد: اغلب ترکیب مجلس آینده اصولگرا خواهند بود و اصلاح طلبان چندان مجالی برای عرض اندام نخواهند داشت.

نظر شما