شناسهٔ خبر: 97756 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

حمایت موتلفه از طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای و حقوق هسته‌ای ملت ایران می‌تواند یک قدم برای پشتیبانی بیشتر از تیم مذاکره کننده تلقی شود.

به گزارش  نماینده محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به تصویب کلیات طرح الزام دولت به حفظ حقوق و دستاوردهای هسته‌ای، اظهار داشت: طرح الزام دولت به حفظ دستاوردها و حقوق هسته‌ای ملت ایران یک طرح مفید و کارساز می‌تواند تلقی شود.

وی ادامه داد: نمایندگان مردم باید در کلیات و جزئیات آنچه در مذاکرات هسته‌ای مطرح می‌شود، قرار گیرند بنابراین اصل طرح مجلس از نظر حزب مؤتلفه اسلامی مورد تأیید است.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی افزود: طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای و حقوق هسته‌ای ملت ایران پشتیبان تیم مذاکره کننده هسته‌ای است. یعنی طرف‌‌های مذاکره ما باید بدانند که اگر بخواهند با رویه گذشته به مذاکرات ادامه دهند، این مذاکرات به نقطه مثبتی نخواهد رسید.

حبیبی خاطرنشان کرد: دولت، ملت، مجلس و رهبری یک حرف مشترک دارند و درست است که تیم مذاکره کننده به عنوان نمایندگان دولت ما به مذاکره می‌روند و تیم مذاکره کننده طبیعتاً در چارچوب نظام این مذاکرات را ادامه می‌دهند و تا به حال نیز مورد پشتیبانی مقامات بلندپایه نظام بوده‌اند.

وی تصریح کرد: طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای و حقوق هسته‌ای ملت ایران می‌تواند یک قدم برای پشتیبانی بیشتر از تیم مذاکره کننده تلقی شود.

 

نظر شما