شناسهٔ خبر: 96461 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

وزیر اطلاعات: برقراری امنیت مثال زدنی است

علوی وزیر اطلاعات وزیر اطلاعات: امروز برقراری امنیت در سراسر کشور و مرزهای جمهوری اسلامی مثال زدنی است.

به گزارش نماینده به نقل از صدا و سیما، وزیر اطلاعات امروز در همایش طلایه‌داران همدلی و همزبانی و در جمع ائمه جمعه، جماعات و  طلاب، روحانیان، مبلغان و مبلغات استان یزد با اشاره به برخی مشکلات امنیتی در کشورهای همسایه از جمله عراق، پاکستان و افغانستان گفت: به لطف خدا و با همدلی و هم افزایی نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی و قضایی امروز امنیت در سراسر کشور و مرزهای جمهوری اسلامی مثال زدنی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی افزود: با وجود نا امنی ها در همسایگی کشور امروز وزارت اطلاعات با همکاری دیگر نیروهای نظامی و امنیتی و قوه قضاییه با همدلی و تعامل مثبت و سازنده در مبارزه با عوامل ناامنی، امنیتی جامع و مثال زدنی را در کشور حاکم کرده است.

وزیر اطلاعات با اشاره به فعالیت ها و اقدامات وزارت اطلاعات در جهت مقابله با دشمنان و معاندان که قصد ضربه زدن به نظام اسلامی را داشته اند، گفت: امروز وزارت اطلاعات با اشراف قوی اطلاعاتی پنجه در پنجه دشمنان انداخته و آنها را به مجازات رسانده است.

حجت الاسلام والمسلمین علوی با بیان اینکه امروز سربازان گمنان امام زمان(عج) اجازه و فرصت هیچ  تهدیدی را به دشمنان نمی دهند، گفت: خوشبختانه با اقتدار اطلاعاتی موجود در کشور وزارت اطلاعات امنیت و آرامش لازم را برای مردم و مسئولان خلق کرده اند.

وزیر اطلاعات ناامنی در مرزهای اعتقادی را دیگر توطئه دشمنان برشمرد و گفت: امروز دشمنان با ترفندهای مختلف درصدد ضربه زدن به سلامت فکری مردم بویژه جوانان هستند و روحانیان و مبلغان به عنوان مرزبانان این عرصه باید در این زمینه جوانان را در برابر ویروسهای اعتقادی کشنده واکسینه کنید و در این عرصه یار  سربازان گمنام امام زمان باشید.

حجت الاسلام والمسلمین علوی با اشاره به وجود برخی عرفانهای کاذب در کشور و  آسیب رسانی آنها به جوانان به نقش مهم روحانیان و مبلغان برای مقابله با توطئه فرهنگی و اعتقادی دشمنان گفت : باید در این زمینه کمر همت ببندیم و ضمن آسیب شناسی و مخاطب شناسی در جهت تبیین معارف نورانی اهل بیت علیهم السلام و بیان آیات و روایات و احادیث بکوشیم.

وزیر اطلاعات همچنین با اشاره به مذاکرات هسته ای کشورمان با گروه پنج بعلاوه یک بر تقویت همگرایی در این زمینه تاکید کرد و گفت: تیم مذاکره کننده مورد تایید و حمایت رهبر معظم انقلاب هستند و در جهت رهنمودهای ایشان حرکت می کنند و باید از آنها حمایت کنیم.

نظر شما