شناسهٔ خبر: 95554 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

اصولگرایان باید با تمام توان در مسیر وحدت حرکت کنند

جامعه مدرسین عضو هیئت‌رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: وحدت بین اصولگرایان باید تا آنجا که ممکن است عملی شود زیرا تفرق باعث هدر شدن پتانسیل نیروهای جریان اصولگرایی می‌شود.

به گزارش نماینده "آیت‌الله سیدمحمد غروی" در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به دیدارها و ائتلاف صورت گرفته بین احزاب موتلفه، پایداری و ایثارگران اظهار داشت: هر نوع وحدت و اتفاقی بین گروه‌هایی که حامی انقلاب، نظام و رهبری‌اند را باید به فال نیک گرفت.

عضو هیئت‌رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: توصیه بنده این است که تا آنجا که ممکن است این وحدت عملی شود چرا که تفرق باعث هرزرفتن پتانسیل نیروهای جریان اصولگرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه وحدت گروه‌هایی که از سابقه و پایگاه محکمی برخودارند نفع نظام را در پی خواهد داشت، گفت: البته این گروه‌ها نیز تفاوت‌هایی بین خود دارند و برگزاری این جلسات در راستای به حداکثر رساندن همگرایی در بین آنهاست.

آیت‌الله غروی در پایان خاطر‌نشان کرد: این زیبنده اعضای جریان اصولگرایی نیست که خود را در فضای تبلیغاتی قرار دهد و با گروه‌های متعدد اصولگرایی نشست وحدت داشته باشد اما زمان انتخابات تک روی کند پس قطعا اصولگرایان باید با تمام توان خود در مسیر وحدت حرکت کنند.

نظر شما