شناسهٔ خبر: 95543 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

نهاد اصلاح طلبان تشکیل شد+جزئیات جلسه

اصلاح طلبان اولین جلسه نهاد عالی اصلاح طلبان تشکیل و برحمایت اصلاح طلبان از دولت روحانی تاکید شد.

به گزارش نماینده، هفته نامه صدا"رسانه همسو با حزب کارگزاران سازندگی" خبر از تشکیل جلسه نهاد عالی اصلاح طلبان در دفتر رئیس دولت اطلاحات داد و اعلام کرد: در این جلسه عبدالله نوری، سید محمد موسوی خوئینی ها، محمد علی نجفی، سید هادی خامنه ای، مصطفی معین، محمد رضا عارف، حسین مرعشی، محمد رضا خاتمی، محسن امین زاده، موسوی لاری و اکبر ترکان حضور داشتند.

موسوی خوئینی ها به نماندگی از مجمع روحانیون، هادی خامنه ای به نمایندگی از مجمع نیروهای خط امام و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، حسین مرعشی به نمایندگی از حزب کارگزاران و اکبر ترکان به نمایندگی از حزب اعتدال و توسعه در این جلسه شرکت کرده بودند.

دفاع دولت از حقوق همه نامزدها، حمایت اطلاح طلبان در انتخابات از دولت، و پذیرش سه شورا(شورای مشورتی، شورای هماهنگی و نهاد اطلاح طلبان) مهمترین مصوبات گعده داخلی اصلاح طلبان بود.

نهادعالی اصلاح طلبان در حالی تشکیل جلسه داد که پیش از این تعدادی از اصلاح طلبان همچون رسول منتجب نیا و محمد جواد حق شناس در حلقه منتقدین شورای راهبردی اصلاح طلبان با محوریت موسوی لاری قرار گرفتند و حتی اعتماد ملی در این سازوکار(نهاد اصلاح طلبان) نیز تعریف نشده است.

 

 

 

 

نظر شما