شناسهٔ خبر: 95489 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

درخواست ولایتی از کشورهای اسلامی/ فلسطین مسئله اول جهان اسلام است

ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی: هر کشوری و هر مسلمانی که احساس مسئولیت می‌کند باید در جهت افشای توطئه ضداسلامی تلاش کند و چهره واقعی اسلام را معرفی کند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، علی‌اکبر ولایتی دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در حاشیه همایش بین‌المللی امام خمینی و بیداری اسلامی در جمع خبرنگاران موضوع فلسطین را مسئله اول جهان اسلام خواند و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران و ما از هر طریقی بتوانیم به مردم فلسطین کمک می‌کنیم و هیچ مانعی نمی‌تواند موجب شود که جمهوری اسلامی ایران کمک‌های خودش را به فلسطین قطع کند چراکه ما خودمان را موظف می‌دانیم که به مظلومان جهان اسلام کمک کنیم.

وی در ادامه و در پاسخ به سؤالی مبنی بر ظهور و بروز گروه‌های تکفیری مانند داعش در منطقه گفت: داعش علیه ارزش‌های اسلامی و علیه حرکت‌های صحیح بیداری اسلامی جنگ روانی به راه می‌اندازد و تبلیغ می‌کند و وظیفه همه کشورهای اسلامی آن است که در جهت بیداری اذهان عمومی تلاش کند.

ولایتی با بیان اینکه در عصر روشنگری و ارتباطات قرار داریم اظهار داشت: هر کشوری و هر مسلمانی که احساس مسئولیت می‌کند باید در جهت افشای این توطئه ضداسلامی تلاش کند و چهره واقعی اسلام را معرفی کند.

نظر شما