شناسهٔ خبر: 94919 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

توصیه های انتخاباتی آیت الله موحدی کرمانی به اصولگرایان

موحدی کرمانی آیت الله موحدی کرمانی تأکید کرد: شما باید با برنامه ریزی حساب شده برای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی از لیستی که جامعتین ارائه داده اند مراقبت کنید که مبادا لیست دیگری که زرق و برقی به آن اضافه شده تبلیغ و توصیه شود.

به گزارش  نماینده به نقل از نسیم، آیت الله موحدی کرمانی صبح امروز در اولین نشست جبهه متحد زنان اصولگرا و کارآمد، تفرق را یکی از عذاب‌های الهی در کنار عذاب‌های آسمانی و زمینی دانست و گفت: راه نجات از تفرق تمسک به حبل الله است در حال حاضر اختلافاتی بین شیعه و سنی ایجاد شده  است.

وی افزود: البته نمی‌توان گفت وهابیت تسنن است اما آنها گروه‌های خطرناکی هستند که در کنار اهل سنت به وجود آمده و کشتن شیعه را عبادت و امری واجب می‌دانند.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه تفرق شیعه و سنی همان سیاستی است که دشمن دنبال می‌کند، تصریح کرد: مسلمانان در ثروتمندترین مناطق دنیا از نظر استراتژیکی و پر سابقه‌ترین از لحاظ تاریخی هستند اما به دلیل تفرقی که مستکبران تفرقه‌انداز ایجاد کرده اند به وضع امروز دچار شده‌اند.

آیت الله موحدی کرمانی تأکید کرد اگر مسلمانان و کشورهای اسلامی بیدار و متحد شوند چنان قدرتی به دست می‌آورند که آمریکا و اسرائیل در برابر آن هیچ مقاومتی ندارند.

به گفته وی وحدت جهان اسلام نسخه صرفاً سایسی نیست بلکه نسخه اصلی از فلسفه اسلام است و دنیای غرب و استعمار امروز به ارزش وحدت کشورهای اسلامی پی برده‌اند که تنها منافع خودشان در آنها مطرح است و برای نابودی مستضعفان عالم به ویژه مسلمانان و شیعیان برنامه‌ریزی می‌کنند.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: تأسف بارتر از همه این است که کشورهای اسلامی که می‌توانند امروز به عنوان قدرت بزرگی در دنیا روحیه ضعف و عدم اعتمادی در آنها ایجاد شده که اگر بخواهید کاری کنید باید متصل به آمریکا شوید.

آیت الله موحدی کرمانی در کشور جمع فراوانی هستند که تابع اصولی به نام اصولگرا بوده و اسلام، امام، ارزش‌های اسلامی و رهبر گرانقدر را قبول دارند اما در کنار این گروه‌ها هستتند افرادی که به صورت گروهی کار می‌کنند اما این ابعاد را ندارند و نسبت به ولی فقیه وفادار نبوده و ولایت فقیه را آنطور که باید قبول ندارند.

وی افزود: آرزوی این افراد این است که مجلس خبرگانی تشکیل شود که مانند خبرگان فعلی وفادار به رهبر و ولایت فقیه نباشند. البته تا زمانی که شخص مقام معظم رهبری حاضر هستند نگرانی وجود ندارد اما بعد از ایشان اگر اتفاقی افتد و خبرگان مانند خبرگان وفادار امروز نباشند، معلوم نیست وضعیت ولایت فقیه چه خواهد بود.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: مجلس شورای اسلامی پس از مجلس خبرگان مقتدرترین تشکیلات کشور است و اگر در مورد مجلس شورای اسلامی غفلت شود فاجعه خواهد بود.

آیت الله موحدی کرمانی با تأکید بر اینکه اصولگرایان باید سعی کننند با هم مرتبط باشند، گفت: جبهه متحد بانوان اصولگرا مایه امید است و امیدواریم با تشکیل این جبهه، نطفه وحدت منعقد گردد.

آیت الله موحدی کرمانی تأکید کرد: شما باید با برنامه ریزی حساب شده برای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی از لیستی که جامعتین (جامعه روحانیت مبارز و جاجمعه مدرسین) ارائه داده اند مراقبت کنید که مبادا لیست دیگری که زرق و برقی به آن اضافه شده و افراد جوان‌تر در آن مطرح شده باشند تبلیغ و توصیه شود.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه خبرگان باید کسانی باشند که امتحان خود را پس داده و وفاداری خود را ثابت کرده‌اند گفت: ممکن است در لیستی که شامل افراد جوان مطرح می‌شود افراد جوانی باشند که دانشمند هستند اما امتحان خود را پس نداده و معلوم نیست در ادامه راه گوش به راه چه کسانی خواهند داد.

مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی بسیار مهم هستند و باید برنامه‌ریزی حساب شده‌ای در این خصوص صورت بگیرد.

نظر شما