شناسهٔ خبر: 94922 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تقوی در نشست زنان اصولگرا:

باید منیت‌ها برداشته شود/ استقبال از تشکیل جبهه متحد بانوان اصولگرا

تقوی رئیس شورای همگرایی اصولگرایان گفت: ما باید منیت‌ها را از سر راه برداریم تا بتوانیم بر مشکلات قائق آییم و این امر با اتحاد کلمه حول محور ولایت امکان‌پذیر است.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی رئیس شورای همگرایی اصولگرایان در اولین نشست زنان اصولگرا و کارآمد که عصر امروز شنبه در فرهنگسرای امام (ره) برگزار شد ضمن تجلیل از اهتمام شایسته بانوان متدین و ارزشی برای تشکیل این جبهه اظهار داشت: اگر بخواهیم گره‌ای از مشکلات کشور باز کنیم باید همگی در روند امور تأثیرگذار باشیم چرا که تحولات بشری مدیون انسان‌های موثر بوده است.

تقوی ادامه داد: گاهی انسان‌های بزرگ آنچنان تأثیرگذارند که می‌توانند به اندازه یک امت تحرک آفرینی کنند و این مهم بستگی به تأثیر قدرت انسان ها در جامعه دارد.

عضو جامعه روحانیت با بیان اینکه در عصر کنونی ما حضرت امام توانست با تکیه بر اراده الهی تحول عظیمی ایجاد کند، یادآور شد: امام (ره) درباره شهید بهشتی فرمودند که شهید بهشتی برای ما یک ملت بود.

وی ضمن تشکر و قدردانی از کسانی که در راه تشکیل جبهه متحد بانوان اصولگرا هستند، گفت: در دنیای امروز هر ملتی که قدرتمندتر باشد حرفش بیشتر شنیده می‌شود و اجتماعات بی‌توجه و کم‌کار دارای ارزش نیستند لذا اگر مجموعه‌ای توانمند باشند حرفش استماع می‌شود و برایش ارزش قائلند.

تقوی عامل حضور کشورهای غربی در مذاکرات هسته‌ای را قدرت تأثیرگذاری جمهوری اسلامی دانست و افزود: آنچه باعث شده اندیشه والای انقلاب اسلامی در جهان امروز مورد توجه جهانیان قرار گیرد قدرت تأثیربخشی رهنمودهای رهبری در سایه اشاعه افکار امام است.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان با اشاره به شعار همه با هم نه همه با من در سایه ولایت گفت: ما باید منیت‌ها را از سر راه برداریم تا بتوانیم بر مشکلات قائق آییم و این امر با اتحاد کلمه حول محور ولایت امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه امام و شهدا برای ما فرصت‌سازی کردند و ما آنطور که بایسته بود از این فرصت‌ها به نحو استاندارد استفاده نکردیم، خاطرنشان کرد: باید از فرصت انقلاب اسلامی با عمل به منویات امام و رهبری قدرشناسی کنیم.

تقوی پیشنهاد کرد در ذیل جبهه متحد بانوان اصولگرا مسئولان مناطق در تهران بزرگ منصوب شوند تا در راستای تحقق اهداف اصولگرایی تلاش مضاعفی صورت گیرد.

نظر شما