شناسهٔ خبر: 94838 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

امامی:

سرمایه های مردمی برای واگذاری سرخابی‌ها به کارگیری شود

عیسی امامی43 نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: بنگاه‌های اقتصادی توانایی مدیریت و هزینه برای سرخابی‌ها را ندارند و بهتر است سرمایه‌های مردمی به کارگیری شود.

به گزارش نماینده عیسی امامی در گفتگو با مهر در مورد بازی روزگذشته خیریه تیم های منتخب ۹۸ و منتخب گلستان اظهار کرد: فوتبال ورزش ریشه داری است و تعداد جمعیت جوان علاقه مند و حضور مردم نشان دهنده این واقعیت است.

امامی به لزوم ارتقای سطح فوتبال اشاره کرد و گفت: رابطه تنگاتنگی بین انجام کارهای پایه ای در ورزش و تداوم روند حرفه ای حاکم در ورزش وجود دارد و تلاش می شود سطح فوتبال کشور ارتقا یابد.

وی با بیان اینکه ورزش حرفه ای شده است گفت: فوتبال مستلزم کارهای زیربنایی و داشتن زیرساخت های مناسب است. در سطح پایه ورزش فوتبال باید کار شود و مدارس فوتبال باید جدی گرفته شوند.

وی در مورد حمایت بنگاه های اقتصادی از ورزش بیان کرد: به علت مشکلات مالی بنگاه های اقتصادی نمی توانند به خوبی از ورزش حمایت کنند اما با نظر مجلس و اصلاح قانون کسب و کار نیازمند است دولت نیز به طور جدی پای کار بیاید.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چنانچه فضای کسب و کار رونق بگیرد، توان بنگاه های اقتصادی افزایش می یابد و آنها می توانند برای رشد ورزش پایه پشتوانه خوبی باشند.

امامی درباره مباحث واگذاری تیم های پرطرفدار پایتخت گفت: توان بنگاه ها و ظرفیت های اقتصادی به اندازه ای نیست که بتوانند تیم های پرسپولیس و استقلال را مدیریت یا هزینه های این دو باشگاه را پرداخت کنند.

وی افزود: با توجه به آحاد مردم و ظرفیت تماشاگران و علاقمندان به دوباشگاه، می توانیم سرمایه های مردمی را جذب کنیم و این کمک، موثر و پایدار خواهد بود.

وی در پایان بیان کرد: در این صورت تمام افرادی که حمایت می کنند منتفع می شوند و در بحث آرامش و نگاه حرفه ای و فرهنگی فرصت خوبی برای فوتبال کشورمان فراهم می شود.

نظر شما