شناسهٔ خبر: 94429 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

برای واگذار نشدن سرخابی‌ها به خودروسازان سنگ‌اندازی می‌کنند

هواداران پرسپولیس مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: مسئولین در زمینه واگذاری سرخابی‌ها دچار دوگانگی شده است؛ چرا که افراد خواهان این دو تیم، وضعیت اقتصادی مشخصی ندارند و نیز با جریان‌سازی قوی در رسانه‌ها حضور خودروسازها را زیر سوال می‌برند.

به گزارش نماینده، محمدصادق درودگر در گفتگو با تسنیم گفت: در خصوص واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به نظر می رسد مسوولین نظارتی و اجرایی دچار دوگانگی شده است؛ چرا که از یک سو افرادی خواهان سرخابی‌ها هستند که وضعیت اقتصادی مشخصی ندارند و بدهی‌های آنها ناپیداست و از سوی دیگر همین افراد جریان سازی قوی در رسانه ها به راه انداخته اند تا مالکیت استقلال و پرسپولیس توسط خودروسازها را زیر سوال ببرند که در این زمینه نیز موفق بوده اند.
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران افزود: دستگاه‌های تصمیم گیرنده در زمینه واگذاری این دو باشگاه نیز با هم متفق نیستند و راه مقابله با این اتفاقات را هم بخوبی نمی‌دانند، بعلاوه این که افرادی که در خصوص واگذاری سرخابی‌ها تصمیم گیرنده هستند نیز اشراف کاملی به موضوع واگذاری این دو باشگاه ندارند.
وی با اشاره به این که در شرایط کنونی بهترین گزینه برای خریداری این دو باشگاه خودروسازان هستند تصریح کرد: متاسفانه در زمینه واگذاری این دو باشگاه برنامه مشخصی وجود نداریم، چرا که نه در زمان دولتی بودن و نه در زمینه خصوصی شدن برنامه مشخصی برای مدیریت این دو تیم ارائه نشده است.
وی با بیان این که برنامه خصوصی سازی در کشور بر اساس میل و سلیقه شخصی پیش می‌رود گفت: متاسفانه افراد تصمیم‌گیرنده در این زمینه، بویژه در وزارت ورزش و جوانان کسانی هستند که پیش از این کوچکترین سابقه و تجربه را در زمینه فوتبال، باشگاه داری و تیم داری نداشته اند و حالا در مورد واگذاری سرخابی‌ها تصمیم گیرنده شده اند.
درودگر اضافه کرد: برای رسیدن به نقطه مطلوب در خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس باید کارگروهی در این زمینه تشکیل شود تا با استفاده از دانش افراد با تجربه بتوانیم به اهداف مطلب خود در واگذاری سرخابی‌ها دست پیدا کنیم.
انتهای پیام/

نظر شما