شناسهٔ خبر: 94113 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

جانبازان هنوز هم بازوی پرتوان رهبری و امت اسلام هستند

ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تبریک تشکیل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: این جمعیت می‌تواند در سایه ولایت همچنان بازوی پرتوانی برای رهبری و امت اسلام باشد.

به گزارش نماینده به نقل از مهر، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نخستین کنگره سراسری جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با بیان اینکه اگر هدف یک حزب الهی باشد، حزب الله است و اگر غیرالهی باشد حزب شیطان است، اظهار کرد: از نگاه قرآن مجموعه ای از انسان ها که ولایت خدای متعال را بپذیرند و ولایت پیامبر او را نیز قبول کنند، نام مقدس حزب‌الله برای آنان زیبنده است.

وی افزود: شما جانبازان در سایه ولایت خدا، پیامبر(ص) و اولیای الهی توانستید اقتدار خود را در دفاع مقدس به نمایش بگذارید و مشت های گره کرده شما بود که بر اتحاد نامقدس شرق و غرب و مدرن‌ترین سلاح ها پیروز شد.

ابوترابی‌فرد تاکید کرد: این پیروزی دستاورد ارتباط با خدای متعال و ثمره قرار گرفتن در حزب الله بود.

نایب رئیس مجلس با اشاره به پذیرش ملت لبنان در قرارگیری زیر چتر حزب الله گفت: ملت لبنان در زیر چتر حزب الله با قبول ولایت الهی برای اولین بار از هنگام تولد نامشروع رژیم صهیونیستی طعم تلخ شکست را به کام او و آمریکای جنایتکار چشاند.

وی تصریح کرد: امروز فریادی که از یمن نیز بلند می شود از ثمره قبول ولایت الهی و پیامبر(ص) او است که پیکر دشمنان را به لرزه درآورده است.

ابوترابی‌فرد با تاکید بر اینکه شایسته است که فرزندان ایثارگر در زیر یک چتر مقدس که با واژه های وحدت، بصیرت و عزت در سایه ولایت تعریف شده است، فعالیت کنند، اظهار کرد: این افراد می توانند از آرمان ها و ارزش هایی که برای او جنگیده‌اند و جانباز شده اند، دفاع کنند و امروز هم بازوی پرتوانی برای رهبری و تکیه گاهی برای امت اسلام و ولایت باشند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: شکل‌گیری جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بر محور ایمان، بصیرت، ایثار و استقامت را بر شما نیروهای انقلاب تبریک می گویم.

نظر شما