شناسهٔ خبر: 93642 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

وزیر راه با اختلاف یک رای از کارت زرد گریخت/ اعلام وصول استیضاح آخوندی را پیگیری می کنیم

عباس آخوندی/2 عضوکمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به اتمام مهلت مجلس به آخوندی گفت: ما از هیئت رئیسه به دلیل تاخیر در اعلام وصول استیضاح ناخرسندیم.

به گزارش نماینده علی ایرانپور با یادآوری جلسه ای که هفته گذشته با وساطت رئیس مجلس و با حضور وزیر راه و نمایندگان درخواست کننده استیضاح آخوندی برگزار شد، افزود: مهلت وزیر تمام شده است و هیچکدام از متقاضیان استیضاح، از حرف و امضای خود برنگشته اند.

ایرانپور خاطرنشان کرد: اعتقاد همه ما بر این است که موضوعاتی در حوزه راه و شهرسازی پیش آمده تاسف بار است، در موضوع سقوط آنتونوف وزیر حتی حاضر نشد بابت جان باختن ۴۰ هموطن، یک عذرخواهی ساده کند، همچنین در مباحث مسکن مهر و ...

نماینده مردم مبارکه اظهار داشت: ما از هیئت رئیسه به دلیل تاخیر در اعلام وصول استیضاح ناخرسندیم. امیدواریم هیئت رئیسه به وظایف قانونی خود در قبال سوگندی که یاد کرده عمل کند.

عضوکمیسیون کشاورزی مجلس درمورد سوال امروز از وزیر راه نیز گفت: متاسفانه به دلیل اعمال نظرات شخصی و میزان زماندهی بیشتر برای رای گیری (به بهانه اینکه افراد می خواهند رای دهند) وزیر با اختلاف یک رای کارت زرد نگرفت.

وی افزود: علیرغم تمام تلاشهایی که برای وزیر انجام دادند، مجلس پیامی برای وزیر راه و شهرسازی داشت و آن هم این بود که وضعیت وزیر از دیدگاه نمایندگان بسیار بد است.

ایرانپور با تاکید براینکه فردا موضوع استیضاح را دنبال خواهد کرد افزود: ما بدون درنظر گرفتن مسائل سیاسی صرفا حوزه عملکردی وزیر را مورد بحث قرار داده ایم و معتقدیم آقای آخوندی در حد و اندازه وزیر راه و شهرسازی نیست.

نظر شما