شناسهٔ خبر: 93541 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

آرامی:

بررسی اصلاح قوانین پیشگیری از بلایای طبیعی در مجلس

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در جریان بازدید اعضای این کمیسیون از سازمان هواشناسی اصلاح قوانین پیشگیری از بلایای طبیعی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش نماینده منصور آرامی سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون، گفت: بازدید اعضای کمیسیون از سازمان هواشناسی در دستور کار جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس قرار داشت و اعضای این کمیسیون از این سازمان بازدید کردند.

وی با بیان اینکه بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از سازمان هواشناسی در راستای ایفای وظیفه نظارتی نمایندگان مجلس انجام شده است، افزود: در جریان بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از سازمان هواشناسی، عملکرد این سازمان در سال گذشته و نیز برنامه‌های آن برای سال جاری مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: در حاشیه بازدید از سازمان هواشناسی، اعضای این کمیسیون نشستی با برخی مدیران این سازمان داشتند که در این نشست مقرر شد در صورت نیاز به تصویب قانون و یا اصلاح قوانین موجود در راستای بهبود حوزه پیشگیری از بلایای طبیعی اقدامات لازم از سوی مجلس انجام شود.

آرامی در پایان خاطرنشان کرد: در بخش دیگری از بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از سازمان هواشناسی بررسی و کمبود‌های موجود در حوزه این سازمان و پیش‌بینی بلایای طبیعی از طریق آن مورد ارزیابی قرار گرفت.

نظر شما