شناسهٔ خبر: 40094 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گفت و گوی اختصاصی/ عضوکمیسیون عمران مجلس:

«راه» جزء اولویت های بهبود زیرساختهاست

علیرضا خسروی نماینده مهدیشهر عضوکمیسیون عمران مجلس گفت: ما باید سیاست گذاری هایمان در بخش حمل و نقل در کشور را هرچه سریعتر بهبود ببخشیم زیرا راه جزو اولین زیرساخت هایی در کشور است که باید به آن توجه شود.

علیرضا خسروی نماینده مهدیشهرعلیرضا خسروی در گفت و گو با خبرنگار «نماینده» با اشاره به سانحه تصادف در اتوبان قم اظهار کرد: این اتفاق از پاقدم وزیر و یا شاید برای هشدار به وزیر مربوطه است و نشان می دهد که این وزارتخانه جایی نیست که بتوان کارهایش را آسان تلقی کرد و با آن شوخی نمود.

 

نماینده مردم مهدیشهر در مجلس اضافه کرد: ما در زیرساخت هایمان مشکل داریم و توزیعی که باید در بخش های مختلف انجام بگیرد درست انجام نشده است.

 

وی با اشاره به تعداد بالای ماشین هایی که روزانه در تهران پلاک می شوند، ادامه داد: آیا ما به اندازه این تعداد ماشین پارکینگ و راه درست کرده ایم؟ جواب منفی است؛ ما نتوانسته ایم همزمان با ماشین هایی که به مردم می دهیم خدمات فراهم کنیم.

 

خسروی عنوان کرد: ما باید سیاست گذاری هایمان را درست کنیم و راه جزو اولین زیرساخت هایی است که در کشور باید به آن توجه کرد.

 

عضو کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: به طور مثال راه تهران – مشهد که  تا ۹۰۰-۸۰۰ کیلومتر است بخشی از آن با مشکل اساسی روبروست وهر چقدر هم راننده از بروز اتفاقات جلوگیری کند اما جاده نقش اساسی را در این اتفاقات دارد و ما باید به آن ها به طور اساسی رسیدگی کنیم.

 

نماینده مردم مهدیشهردر مجلس افزود: با این سرعت کم در برطرف کردن معایب جاده ها و ساخت اتوبان ها مطمئن باشیم که این اتفاقات آخرین حوادث نیست، مسلما همه مردم نمی توانند از پروازهای هوایی استفاده کنند بنابراین بایستی رسیدگی سریعتری در همه بخش های مربوط به حمل و نقل بوجود بیاید.

 

عضو کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: یک سری مجوعه های ثروتمندی در کشورمانند اوقاف، بنیاد جانبازان و بنیاد برکت وجود دارند و حتی مردم هم می توانتددر این بخش یاری رسانی کنند تا این مشکل حل شود.

برچسب‌ها:

نظر شما