شناسهٔ خبر: 93394 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

افزایش ۲ برابری بودجه معاونت امور زنان و عدم ارائه گزارش عملکرد

طیب زاده/ 2 یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: شاهد افزایش ۲برابری بودجه معاونت امور زنان بودیم ولی هیچ‌گونه گزارش عملکردی از سوی این معاونت به دستگاه‌های نظارتی از جمله مجلس ارائه نشده است.

به گزارش نماینده زهره طبیب‌زاده با اشاره به اینکه بودجه امسال معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری به 15 میلیارد تومان افزایش یافته است، اظهار داشت: باید بدانیم که این معاونت بودجه خود را صرف چه‌کاری می‌کند که متأسفانه تاکنون هیچ گزارشی و اقدام مهمی در زمینه زنان به‌خصوص زنان آسیب‌ دیده و کارتن‌خواب صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه آیا معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری قرار نیست در زمینه حل مشکل زنان سرپرست خانوار و کارتن‌خواب گامی مؤثر بردارد، گفت: معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری باید توضیح دهد که بودجه دریافتی را صرف چه اموری کرده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز دختران و زنان آسیب‌دیده چهره شهر را زشت می‌کنند و معاونت مذکور به‌عنوان متولی هیچ اقدامی انجام نداده است، افزود: طبق ماده 230 برنامه پنجم معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری وظایف مهمی در زمینه حل مشکلات زنان دارد.

طبیب‌زاده بیان کرد: ساماندهی امور زنان، بهداشت و حتی ورزش دختران باید از سوی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری مدنظر قرار گیرد ولی تاکنون چه اقدامی در زمینه ورزش دختران و سلامت آنها و حمایت مادی از سوی این معاونت صورت گرفته است.

وی ادامه داد: هنوز طرح بیمه زنان خانه‌دار از سوی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به مجلس شورای اسلامی ارائه نشده است و ما اقدامی جدی را در این زمینه شاهد نبودیم.

منبع:‌تسنیم

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۲-۲۷ ۲۳:۵۸ 0 0

    معاونت زنان و خانوده رییس جمهوری سرکار خانم مولاوردی کلا در خواب به سر میبرند. بهتر بود از فردی فرهیخته مانند دکتر زهره الهیان در این سمت استفاده میشد. درود بر بانوی فرهیخته و اگاه خانم دکتر طیب زاده
                                

نظر شما