شناسهٔ خبر: 75244 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

معاونت امور زنان ریاست‌جمهوری موظف به ارائه گزارش عملکرد خود به مجلس شد

نمایندگان مجلس، شورای توسعه فرهنگ قرآنی و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری را موظف کردند گزارش عملکرد فعالیت‌های اجرایی را از دستگاه‌های ذیربط اخذ و هر ۶ ماه یک بار به مجلس ارائه کند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه) پارلمان، ماده ۲۸ طرح احکام دائمی لوایح بودجه‌های سنواتی را مورد بحث و بررسی قرار داده و به تصویب رساندند.

طبق مصوبه مجلس،  معاونت‌های امور زنان و خانواده و علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و شورای تخصصی توسعه فعالیت‌های قرآنی شورایعالی انقلاب فرهنگی مجاز شدند فعالیت‌های اجرایی خود را در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های مورد نظر از طریق دستگاه‌های اجرایی در چارچوب تفاهم‌نامه فیمابین از محل اعتبارات پیش‌بینی شده مربوط به خود در قوانین بودجه سنواتی به انجام رسانند.

همچنین شورای توسعه فرهنگ قرآنی و معاونت امور زنان و خانواده موظف شدند گزارش عملکرد این بند را از دستگاه‌های ذیربط اخذ و هر ۶ ماه یک بار به مجلس شورای اسلامی ارائه کنند.

نمایندگان ماده ۲۴ این طرح را برای بررسی بیشتر به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع دادند.

در ماده ۲۴ آمده بود: اجرای احکام صادره از محاکم حقوقی در رابطه با محکومیت یا استرداد اموال منقول و غیرمنقول در اختیار نیروهای مسلح از محل ردیف اعتباری دستگاه اجرایی محکومٌ‌علیه برداشت می‌شود.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۳۰۹۰۲۰۰۱۵۰۸#sthash.ycCtb۶fr.dpuf

نظر شما