شناسهٔ خبر: 92335 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ

عربستان :صعده یمن ، ۲۴ ساعته بمباران می شود

حمله به یمن عربستان اعلام کرد مواضع انصارالله را در استان صعده یمن بیست چهار ساعته و بدون توقف بمباران می شود.

به گزارش نماینده به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، رژیم سعودی شهر «باقم» یمن را با بیش از بیست موشک هدف قرار داد.

شهر «باقم» در استان صعده واقع شده است.

همچنین ارتش یمن ضربات سنگینی به تروریست های القاعده در استان شبوه وارد کرده است.

 نیروهای ارتش و کمیته های مردمی توانستند عناصر القاعده را در منطقه مصنع در استان شبوه به عقب برانند. تروریست ها پس از فرار از این منطقه سلاح و تجهیزات نظامی خود را در این منطقه برجا گذاشتند.

رژیم سعودی طی شش روز گذشته ۳۷۷ شهروند یمنی را در حملات هوایی به این کشور به قتل رسانده است. شمار شهدای یمنی طی شش روز گذشته به ۳۷۷ تن و تعداد مجروحان به ۲۴۵۹ تن رسید.  

عربستان سعودی حملات هوائی خود را به صنعا و صعده یمن تشدید کرده است. هواپیماهای سعودی در تازه ترین حملات خود منطقه ی مرزی را در الحرض در استان حجه بمباران کرده اند.

رژیم آل سعود منتظر پاسخ ملت یمن باشد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن حملات متجاوزان سعودی به یمن را شکست خورده توصیف کرد.

سرتیپ ستاد شرف غالب لقمان در کنفرانس خبری امروز خود تاکید کرد تحولات میدانی در یمن عکس آن چیزی است که رژیم آل سعود و مزدوران این رژیم در یمن طراحی کرده اند.

وی افزود: پیروزی های یگان های مختلف ارتش و امنیتی یمن بر این پیام تاکید می کند که متجاوزان در یمن نتوانستند به اهداف خود برسند.

غالب لقمان گفت: متجاوزان سعودی از هفدهم ماه گذشته تا ششم ماه جاری پانصد و سیزده حمله هوایی به یمن داشتند.

وی درباره درگیری های مرزی عربستان و یمن تاکید کرد: این درگیری ها بخشی از خشم و اعتراضات فزاینده قبائل یمن علیه تجاوز عربستان است.

سرتیپ غالب لقمان به صورت تلویحی به رژیم آل سعود هشدار داد که منتظر پاسخ ملت یمن باشد.

شرف غالب لقمان گفت: متجاوزان سعودی بیش از پانصد و بیست حمله هوایی و موشکی به استثنای حملات توپخانه ای در مناطق مرزی داشتند. نیروهای ارتش و کمیته های مردمی توانستند وارد منطقه التواهی شوند و اداره این منطقه را در اختیار ساکنان آن قرار دادند. پس از خروج نیروهای ارتش، تروریست های القاعده وارد التواهی شدند و آن را اشغال کردند و شمار زیادی از سکنه این منطقه از ظلم و ستم این تروریست ها شکایت داشتند و در نهایت نیروهای ارتش و کمیته های مردمی مجبور شدند بار دیگر به التواهی بازگردند و این منطقه را از حضور تروریست ها پاکسازی کنند و دیگر به این تروریست ها اجازه داده نمی شود به التواهی بازگردند.

عربستان سعودی سه‌شنبه‌شب اول اردیبهشت (۲۱ آوریل)، پایان تجاوز نظامی موسوم به عملیات «طوفان قاطع» علیه یمن را اعلام کرد و همزمان از آغاز عملیاتی جدید موسوم به «بازگرداندن امید به یمن» خبر داد.

عربستان، عملیات «طوفان قاطع» را که بیش از ۲۵۰۰ کشته و بیش از ۳۰۰۰ زخمی برجای گذاشت، بامداد روز پنجشنبه ۶ فرودین (۲۶ مارس) آغاز و هدف آن را بازگرداندن رئیس جمهور مستعفی یمن به قدرت در یمن اعلام کرد، اما با مقاومت مردم، ارتش و جنبش انصارالله یمن، تاکنون به این هدف و دیگر اهداف اعلامی نرسیده است.

وزرای خارجه عربستان و آمریکا روز پنجشنبه در یک نشست خبری در ریاض بر آتش‌بس ۵ روزه در یمن تاکید کردند، اما ارتش عربستان و سخنگوی ائتلاف متجاوز ساعاتی پس از این نشست، آغاز عملیات نظامی عربستان علیه صعده یمن را اعلام کرده است.

برچسب‌ها:

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۲-۱۸ ۱۹:۴۸ 0 0

    «این المفر»
    هذا نداءالله فی یوم القیامة  بالمتجاوزین الی الیمن . 
    « بای ذنب قتلت» هذا نداءالله فی یوم القیامة بالمقتولین المظلومین من الطفل والمرءة من حرب الیمن .
    المتجاوزین فی الیمن ، کلب الجهنم فی یوم القیامة .
    کیف یواجهون آل سعود فی الوجه رسول الله فی یوم القیامة . الذین یذهبون الوجه الاسلام فی العالم. رسول الله اسوة حسنة لا مظهر الظلم و الفساد فی العالم .الاسلام دین الصلح و السلامة من بین الادیان . 
    ال السعود والناصرین لهم ،اخوان الشیاطین و اخوان الاسرائِل و الامریکا فی ظلم و الفساد فی العالم . الذین هم فی النار و العذاب الألیم فی یوم الأخر ، یوم الحساب . یوم لا مفر لالظالمین والمستکبرین و المتجاوزین فی الدنیا. لعنة الله و اللعنةرسول الله الی آل سعود و الوهابی و المعاهدون معهم، الی یوم القیامة.
     « اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة والنصر »
    
    «یا مهدی عجل علی ظهورک واهلک اعداء الإسلام کلهم اجمعین من آل سعود و اخوانهم»
    
                                

نظر شما