شناسهٔ خبر: 91246 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سخنگوی رهروان: مواضع لاریجانی به روحانی نزدیک‌تر است

صفر نعیمی/2 سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت گفت: ما (طیف لاریجانی و روحانی) هم برای انتخابات مجلس و هم موضوعات دیگر می‌توانیم کنار هم قرار بگیریم.

به گزارش نماینده صفر نعیمی‌رز سخنگوی فراکسیون رهروان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با توجه به اظهارات یک عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی مبنی بر اینکه طیف لاریجانی و روحانی برای انتخابات مجلس با هم ائتلاف می‌کنند، اظهار داشت: من به عنوان سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت اعلام می‌کنم ما (طیف لاریجانی و روحانی) هم برای انتخابات مجلس و هم موضوعات دیگر می‌توانیم کنار هم قرار بگیریم.

وی افزود: دولت آقای روحانی دولت اعتدال است و فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت هم به نوعی در مقابل افراط و تفریط قرار دارد و به عبارتی معتدل است. بنابراین دولت اعتدال در کنار فراکسیون اعتدال قرار می‌گیرد.

سخنگوی فراکسیون رهروان تأکید کرد: من این را مجدداً تکرار می‌کنم که همکاری فراکسیون رهروان و دولت اعتدال صرفاً به انتخابات مجلس شورای اسلامی خلاصه نمی‌شود.

نعیمی‌رز تاکید کرد: ما همواره گفته‌ایم که مواضع آقای لاریجانی ریاست محترم مجلس به آقای روحانی رئیس‌جمهوری کشورمان نزدیک‌تر است.

نظر شما