شناسهٔ خبر: 90806 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

حقوق هسته ای قابل معامله نیست

نوبخت سخنگوی دولت تاکید کرد: حقوق هسته ای کشور را به هیچ قیمتی معامله نخواهیم کرد.

به گزارش نماینده به نقل از صداوسیما معاون رئیس جمهور و سخنگوی دولت امروز در یاسوج گفت: ملت این را بداند که عزتمندانه تلاش می کنیم حقوق ملت را با کمک نمایندگان مردم و دستگاه دیپلماسی کشور درمذاکرات هسته ای حفظ و در این مذاکرات حقوق هسته ای کشور را تضمین کنیم.

دکتر نوبخت افزود : در ایام نوروز که همه در تعطیلات و مشغول انجام آداب و سنن نوروزی بودند نمایندگان مردم و دستگاه دیپلماسی کشور با شش قدرت برتر جهان به مدت نه روز گمانه زنی کردند و ملت مطمئن باشد در مذاکرات با قدرت های برتر جهان حقوق مردم را مدنظر قرار می دهیم.

وی گفت: از آغاز بکار دولت یازدهم معتقد بودیم که باید حلقه محاصره و تحریم شکسته شود و برای این منظور فقط باید با عناصر اثرگذار خارجی وارد مذاکره شویم.

نوبخت درخصوص وضع تورم درکشور هم گفت: طی بیست ماه گذشته اقتصاد کشور از منفی شش درصد به مثبت چهار درصد افزایش یافته است و تا پایان امسال رشد اقتصادی کشور به پنج درصد خواهد رسید.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد این رشد همپا با برنامه ششم توسعه افزایش پیدا کند.

خدمات طرح تحول سلامت در روستاها و حاشیه شهرها

خدمات طرح تحول سلامت باید به عمق روستاها و حاشیه شهرها برود.

معاون رئیس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور امروز در مراسم افتتاح طرحهای بهداشتی و سلامت در استان کهگیلویه و بویراحمد بابیان این مطلب گفت: طرح تحول نظام سلامت توانسته است بار سنگین هزینه های درمان را از دوش مردم بردارید.

محمدباقر نوبخت افزود: دولت مصمم است همراه با ارائه خدمت عدالت و توازن رعایت شود و بر همین اساس در تلاش هسعیم تا خدمات را به روستاهای دور افتاده و حاشیه شهر ها نیل دهیم.

همزمان با آغاز طرح گسترش مراقبت های سلامت در حاشیه شهرهای کشور امروز از ۲۰ پایگاه و ۶ مرکز سلامت در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیش از پنجاه میلیارد ریال هزینه بهره برداری شد.

با بهره برداری از این طرح ها بیش از ۶۳ هزار نفر در شهرستانهای بویراحمد، کهگیلویه و گچساران از مزایای  آن بهره مند می شوند.

نظر شما