شناسهٔ خبر: 86882 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

دولت باید مشکلات و موانع را با مردم در میان بگذارد

محمد هاشمی رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه دولت باید مردم را مَحرم خود بداند، گفت: دولت باید مشکلات و موانع را با مردم در میان بگذارد و همچنین ملت را در مورد فرصت‌ها و تهدیدها بیشتر آگاه کند.

به گزارش نماینده محمد هاشمی رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به شعار سال مبنی بر «دولت، ملت، همدلی و هم‌زبانی» اظهارداشت: شعاری که مقام معظم رهبری نامگذاری فرمودند بسیار شعار زیبایی است و ان‌شاءالله که فقط در قالب شعار باقی نماند و عملی شود.

وی افزود: بحث مشارکت در امور کشور از بحث‌های اساسی در نظام مردم‌سالاری دینی است و مقام معظم رهبری نیز همواره بر این مقوله مهم تأکید داشته‌اند.

رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه دولت باید مردم را مَحرم خود بداند، گفت: دولت باید مشکلات و موانع را با مردم در میان بگذارد و همچنین ملت را در مورد فرصت‌ها و تهدیدها بیشتر آگاه کند.

هاشمی با بیان اینکه کشور ما دارای فرصت‌ها و تهدیدهای بسیاری است، ادامه داد: اگر مردم از مسائل مطلع باشند می‌توانند در بزنگاه‌ها یعنی در فرصت‌ها و تهدیدها کمک بسیار زیادی انجام دهند و مسائل را حل و فصل کنند.

به گفته وی، همانطور که دولت به کمک مردم در بسیاری از عرصه‌ها نیازمند است مردم نیز از دولت‌ها انتظار همراهی دارند و البته در نظام مردم‌سالاری دینی نیز دولت و مردم نمی‌توانند جدا از هم امور را اداره کنند.

نظر شما