شناسهٔ خبر: 86221 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

نظر دستیار رهبر انقلاب درباره کارکرد نیروی انتظامی

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: هیچ یک از نیروهای مسلح به اندازه نیروی انتظامی تنوع ماموریت ندارد.

به گزارش نماینده به نقل از ایسنا، سرلشکر رحیم صفوی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عملکرد ده ساله احمدی مقدم در جایگاه فرمانده نیروی انتظامی و عملکرد مجموعه نیروی انتظامی در طول ده سال گذشته در بحث امنیت مرزها مبارزه با مواد مخدر و ... خوب بوده است، گفت: امیدوارم خدمات سردار احمدی مقدم در زمینه های دیگر نیز به مردم ادامه یابد.

وی با بیان اینکه فرمانده پیشین ناجا چهره ای محبوب و دوست داشتنی خود میان پرسنل و شهروندان بود گفت: سردار احمدی مقدم فرمانده ای مومن، رزمنده و شجاع بود و با توجه به ناامنی هایی که در کشور عراق وجود داشت او انصافا در این زمینه و تامین امنیت مرزها خوب عمل کرد.

وی با اشاره به سابقه سردار اشتری در نیروی انتظامی گفت: فرمانده جدید نیرو نیز تا آنجا که من میدانم بیش از ده سال است که با مجموعه ناجا در ارتباط است و با توجه به اینکه معاون اطلاعات نیروی انتظامی بوده با مسائل امنیتی آشنایی دارد.

وی با بیان اینکه هیچ سازمانی در نیروهای مسلح به اندازه نیروی انتظامی تنوع ماموریت ندارد ابراز امیدواری کرد: با حمایت قوای سه‌گانه و استفاده از نیروهای مجرب، پلیس بتواند با اشرار و سارقان و افرادی که خلاف قانون عمل می‌کنند با صلابت عمل کنند.

وی فرمانده جدید نیروی انتظامی را فردی جوان و آشنا به مجموعه نیروی انتظامی دانست و گفت: همکاری مردم اساس امنیت پایدار است و امنیت پایدار بدون حضور مردم معنا نخواهد داشت بنابراین امیدوارم سردار اشتری بتواند با پشتیبانی مردم اقدامات خود را پیش ببرد.

نظر شما