شناسهٔ خبر: 86208 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تقدیر سردار احمدی‌مقدم از رسانه‌ها

فرمانده پیشین نیروی انتظامی در آخرین حضور خود در جمع خبرنگاران از آنها برای پیام‌رسانی میان مردم و پلیس تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، سردار احمدی‌مقدم در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرماندهی ناجا در جمع خبرنگاران، با تقدیر از تلاش‌های آنها اظهار داشت: خبرنگاران همواره واسطه بین پلیس و مردم بودند و علاوه بر رساندن مطالبات مردمی به گوش پلیس پیام‌رسانی خوب از سوی نیروی انتظامی و مردم بوده‌اند.

وی ادامه داد: در ۱۰ سال خدمتم در فرماندهی نیروی انتظامی صحنه‌ای وجود نداشت که خبرنگاران در آن حضور نداشته باشند و ماموریت‌های پلیس را انعکاس ندهند.

احمدی‌مقدم در پاسخ به این سوال که آیا شما باز هم در رسانه‌ها حضور خواهید داشت گفت: زندگی رسانه‌ای باعث می‌شود تا بعد شخصی زندگی آدمی از بین برود و این همواره با سختی و مشکلاتی همراه است.

وی گفت: به عنوان مثال در آخرین سفری که در اربعین به عتبات عالیات داشتم مردم همواره کریمانه با من سخن می‌گفتند و در میان تقدیرها و تشکرهایی که از پلیس داشتند گلایه‌های خود را نیز به من منتقل می‌کردند.

احمدی‌مقدم در پایان خاطر نشان کرد: این رفتار کریمانه مردم به دلیل آن بوده که آنها شرایط امنیتی کشورمان را با کشورهای دیگر مقایسه می‌کردند و این مسئله را باعث تقدیر و تشکر آنها بود.

نظر شما