شناسهٔ خبر: 86100 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

از کرمان تا شیراز ؛ برخورد با قانون شکنان نظام را بیمه می کند

علی مطهری بنده با اینجور کارها مخالفم. بارها به مسئولین و کسانی که میتوانند جلوی این چیزها را بگیرند، تذکر داده‌ام. آن کسانی که این کارها را میکنند، اگر واقعاً حزب‌اللّهی و مؤمنند، خب نکنند. میبینید که تشخیص ما این است که این کارها به ضرر کشور است، این کارها به نفع نیست.

نماینده - ۱۴ اسفند ؛ پنجشنبه دو هفته پیش در میانه جلسه اصلاح طلبان جانبازی بلند می شود و سوالی می پرسد و بلافاصله مورد ضرب و شتم اصلاح طلبان حاضر قرار می گیرد و از جلسه بیرون برده شده و بیرون از جلسه نیز به او هتاکی می شود این اقدام با واکنش های گسترده ای روبرو شده تا جایی که شعار زنده باد مخالف من اصلاح طلبان به محاق می رود . چند روز بعد از این اقدام، علی مطهری عازم شیراز می شود تا به دعوت دانشجویان در دانشگاه این شهر سخنرانی کند و عده ای قانون شکن به او حمله کرده فحاشی می کنند و مورد ضرب و شتمش قرار می دهند.

از آن جا که هویت مهاجمین مشخص نیست و از سوی دیگر متوهمانه نمی خواهیم که این گونه القا کنیم که علی مطهری با خود از تهران برای ضرب و شتم خود آدم برده بود تا بعد از این ضرب و شتم مظلوم نمایی کند و ...به نکاتی بدیهی که از مقدمات مسلم می توان نتیجه گرفت می پردازیم و می گذریم .

بدون هیچ گونه حاشیه ای سراغ اصل مطلب می رویم و معتقدیم اصل مطلب چیزی جز فرموده رهبر عزیز و حکیم انقلاب نیست .

ایشان دو سال پیش و در جریان اتفاقات روی داده در قم اظهار داشتند «اینکه شما یک نفر را به عنوان ضد ولایت، ضد بصیرت، ضد چه، مشخص کنید، بعد یک عده‌ای راه بیفتند علیه او شعار بدهند، مجلس را به هم بزنند، بنده با این کارها هم مخالفم؛ این را من صریح بگویم. این کارهائی که در قم اتفاق افتاد، بنده با اینجور کارها مخالفم. آن کارهائی که در مرقد امام اتفاق افتاد، بنده با اینجور کارها مخالفم. بارها به مسئولین و کسانی که میتوانند جلوی این چیزها را بگیرند، تذکر داده‌ام. آن کسانی که این کارها را میکنند، اگر واقعاً حزب‌اللّهی و مؤمنند، خب نکنند. میبینید که تشخیص ما این است که این کارها به ضرر کشور است، این کارها به نفع نیست. با احساساتشان راه بیفتند اینجا، آنجا، علیه این شعار بدهند، علیه آن شعار بدهند؛ این شعاردادن‌ها کاری از پیش نمی‌برد.»

حال آیا با این اظهارات و سخنان صریح رهبر معظم انقلاب می توان به تجمعات مخالفین که از مراجع رسمی مجوز برگزاری گرفته اند حمله کرد ؟!

با فرض این که تجمعات و سخنرانی های مخالفین مجوز نداشته است آیا مرجع برخورد با این تجمعات مردم هستند یا نهادهای قانونی ؟

با فرض این که مسئول برخورد با این تجمعات قانونی و یا غیرقانونی مهاجمین نامشخص هستند آیا این مهاجمین مجوز دارند به دشمن مفروض خود فحش ناموس بدهد؟!

 

حال به فرموده رهبر عزیز انقلاب اگر این مهاجمین حزب اللهی و مومن و متدین هستند اصولا به فکر چنین کاری می افتادند که عده ای از آنان حمایت کنند و از نیت درستشان سخن به میان آورند؟!

ما در سایت نماینده تاکنون بارها مواضع علی مطهری را به نقد کشیده ایم ، هفته گذشته نیز اتفاقات روی داده در کرمان را مورد نقد قرار داده و به اصلاح طلبان تذکر دادیم که این مسیر به استبداد منتهی می شود و انصاف آن است که اتفاقات روی داده در شیراز را نیز به شدت محکوم کرده و از مراجع رسمی و قانونی بخواهیم که با مسببین برخورد کنند. چرا که این برخورد از سویی نظام اسلامی را بیمه خواهد کرد و از سویی دیگر به قانون شکنان از هر جناحی که باشند این درس را خواهد داد که جمهوری اسلامی جمهوری اسلام و قانون اسلام است و اگر کسی قانون این نظام مقدس را زیر پا بگذارد چه سران فتنه باشند و چه به ظاهر حزب اللهی های متدینی که فصل الخطاب بودن امام جامعه اسلامی را بر نمی تابند مورد برخورد شدید و قانونی قرار خواهند گرفت ...

 

نظر شما