شناسهٔ خبر: 84823 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

قالیباف:

مذاکره بدون مبارزه ذلت است

قالیباف شهردار تهران با اشاره به فرهنگ دفاع مقدس گفت: مذاکره بدون مبارزه ذلت است.

به گزارش نماینده به نقل از ایسنا، محمد باقر قالیباف در یادواره شهدای فاطمیون خیبر که با محوریت شهیدان سردار ابوالفضل رفیعی و رمضانعلی عامل در مجتمع جامعه الحسین مشهد برگزارشد، اظهار کرد: راه مذاکره از مبارزه می گذرد و این فرهنگ دفاع مقدس است و اگر امروز خاطره‌ای تعریف می شود از اینجا شکل گرفته است.

شهردار تهران با اشاره به سبک زندگی در دوران دفاع مقدس گفت: نقل خاطرات و یاد دوران دفاع مقدس هم برای نسل جدید موثر است و هم برای ما.

وی با اشاره به اینکه جبهه حاکم جبهه اسلام است، ادامه داد: فرقی نمی‌کند که جبهه، جبهه اسلام باشد اگر باورهایمان الهی و هدف هایمان منطبق بر قرآن و فرهنگ ائمه(ع) نباشد موفقیتی حاصل نمی شود.

قالیباف افزود: اگر منطبق بر قرآن و فرهنگ ائمه(ع) حرکت کنیم هرچه قدر هم که سختی بکشیم در پایان پیروزی، سربلندی و عزت حاصل می شود.

شهردار تهران با اشاره به عملیات‌های دوران دفاع مقدس گفت: عملیات‌های دوران دفاع مقدس با هیچ کدام از قوانین دانشکده‌ها و دپارتمان‌های نظامی دنیا همخوانی نداشت، امام (ره) روزی که جمله راه قدس از کربلا می‌گذرد را به زبان آورد در این میان برخی به مخالفت پرداختند و برخی دیگر که توانایی مخالفت را نداشتند در دل نیشخندی به این سخن زدند.

وی گفت: امروزه ما شاهد انقلاب اسلامی، نظام اسلامی و باورهای اسلامی هستیم که برخواسته از فرهنگ قرآنی و اهل بیت(ع) بوده است و در راه قدس نیز از بلندی‌های جولان و از کنار اسرائیل با قدرت عبور می‌کند.

شهردار تهران با اشاره به مسئله غزه و اعمال نفوذ کشورهای غربی در آن گفت: یادمان نرفته که همین چند سال پیش درخیابان‌های تهران کسانی بودند که می‌گفتند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران، اما امروزهمان افراد خودشان اظهار ندامت و پشیمانی می کنند.

قالیباف با اشاره به مسائل اقتصادی کشورمان تصریح کرد: چندی است که برخی موضوعات اقتصادی ما را اذیت می‌کند و ما منکر آن نیستیم، اما باید در این باره به این موضوع توجه داشته باشیم که روزی دهنده خداوند است، ما باید به تلاش و فعالیت بپردازیم و با نیت خالص به دنبال عمل درست باشیم و عمر خود را برای مسائل روزمره و دنیوی هدر ندهیم.

شهردار تهران تاکید کرد: همه ما باید باورمان این باشد که خریدار جان ما خداست و اگر جانمان را به هرکسی به غیر از خدا بفروشیم خیلی ارزان فروخته‌ایم.

قالیباف در ادامه به بیان خاطراتی از شهیدان سردار ابوالفضل رفیعی و رمضانعلی عامل پرداخت و گفت: شهید رفیعی و عامل دارای روحیات متفاوت با هم بودند، روحیات شهید رفیعی بسیار شوخ بود که در شرایط سخت هیچ وقت نمی گذاشت غمی بر دل رزمنده‌ای بنشیند.

نظرات مخاطبان 4 3

  • ۱۳۹۳-۱۲-۰۸ ۲۳:۳۶پرهام 3 0

    حیف که بعضی‌ها سال92 با کج فهمی نگذاشتن به حقت برسی. ولی هیچوقت از لیاقتهات کم نمیشه. تو شهرداری که هستی ، مایه روسفیدی خلق الله هستی. زنده باشی خلبان.
                                
  • ۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۶:۲۹سیاوش طاهری 0 1

    اولا به آقای قالی باف تراکم فروش ربطی ندارد
    دوم اینکه ایشون فعلا تو شهرداری رشوه خار اصلا به فرمایشات رهبر در مورد شهرداری توجه ندارند چرا در کار دیگران دخالت می کنند
                                
  • ۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۶:۱۶ 0 0

    جناب قالی باف تواین که کارت درسته شکی نیست تواین که شهرداری کثیف ترین ارگان است شکی نیست تو این که تواین مدت تو شهرداری زیاد کارکردی و به اطرافیانتون زیاد رسیدید شکی نیست مذاکره هرجوری باشه مردم قبول دارند برادر من مرغ کیلیویی هشت هزارتومان نخوردی یا خوردی سیراز گرسنه خبر نداره به کارخودتون برس 
                                

نظر شما