شناسهٔ خبر: 83888 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

باهنر در صحن علنی مجلس:

حامیان داعش باید در دادگاه عادلانه بین‌المللی پاسخ دهند

باهنر نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه مذاهب اسلامی کشتار توسط داعشی‌ها را حرام مسلم می‌دانند و حامیان این گروهک باید در دادگاه عادله بین‌المللی پاسخگوی این سفاکی‌ها باشند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، محمدرضا باهنر در صحن علنی عصر امروز مجلس با اشاره به کشتار مسیحیان مصری به دست گروهک تروریستی داعش گفت: گروه‌های تکفیری دست ساخته آمریکا و شیوخ منطقه پیرو سفاکی‌های گذشته، متاسفانه به کشتار وحشیانه مسیحیان مصری دست زدند و احساسات هر انسان مومن، متقی و متدین و هر دوستار بشر را جریحه‌دار کردند.

وی افزود: این نوع کشتارها برخلاف اصول مسلم قرآن و سنت پیامبر (ص) و سیره علوی است و تمامی مذاهب اسلام این رفتار را حرام مسلم دانسته و یکپارچه آن را محکوم می‌کند.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز کسانی که به این گروه سفاک کمک‌های مادی، ‌ آموزشی و تجهیزاتی می‌کنند باید در دادگاه عادله بین‌المللی پاسخگوی این سفاکی‌ها بوده و منتظر مجازات در خور این خباثت‌ها باشند.

باهنر در پایان گفت: من از طرف خود و کلیه سایر نمایندگان و مقامات عالیه نظام جمهوری اسلامی این رفتار سبوعانه را برای چندمین بار محکوم می‌کنم و به یاری خداوند متعال نمی‌گذاریم که خواب صهیونیست‌ها در راه‌اندازی جنگ دینی و مذهبی تعبیر شود و انشالله سربازان غیور اسلام و حزب‌الله حق این نامردمی‌ها را کف دست تکفیری‌ها و پشتیبانان آنها خواهند گذاشت.

 

نظر شما