شناسهٔ خبر: 82803 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ

ابراز نگرانی آیت الله صافی گلپایگانی از مجوزهای خلاف شرع وزارت ارشاد

صافی آیت الله صافی گلپایگانی از صدور مجوزهای خلاف شرع از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز تاسف و تاکید کرد: دولتمردان همان طور که به مسائل اقتصادی و رفاه و آسایش مردم باید توجه داشته باشند، به مسائل دینی و اخلاقیات در جامعه هم باید توجه بیشتری کنند.

به گزارش نماینده به نقل از خبرگزاری رسا، در ادامه انتقادهای مراجع و علما از عملکرد وزارت ارشاد، حضرت آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی نیز از صدور مجوزهای خلاف شرع از سوی این وزارتخانه ابراز نگرانی کرد.

این مرجع تقلید تاکید کرد: مردم با ایمان و دلسوزان انقلاب اسلامی توقع دارند مسئولین وزارت ارشاد به وظایف دینی خود عمل نموده و جلوی منکرات و محرّمات را بگیرند.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی تاکید کرد: وزارت ارشاد اسلامی وظیفه بسیار سنگینی بر عهده دارد. شیوع بعضی از منکرات در جامعه موجب تضعیف نظام اسلامی است. منکر هرگز با مجوّز نهادی، معروف و مشروع نخواهد شد.

این مرجع تقلید بیان داشت: دولتمردان ما همان طور که به مسائل اقتصادی و رفاه و آسایش مردم باید توجه داشته باشند، به مسائل دینی و اخلاقیات در جامعه هم باید توجه بیشتری نمایند.

 گفتنی است، پیش از این حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی و علوی گرگانی نیز از اقدامات و عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شدت انتقاد کردند.

نظر شما