شناسهٔ خبر: 82589 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

رئیس ستاد نماز جمعه تهران:

سخنان پیش از خطبه‌ رحیم‌پورازغدی قطع نخواهد شد

رحیم پور ازغدی رئیس ستاد نماز جمعه تهران با بیان اینکه سخنان پیش از خطبه رحیم پورازغدی مفید و ارزشمند است، گفت: مابه هیچ عنوان تسلیم فشارهای احتمالی برای لغو سخنان پیش از خطبه‌ استاد رحیم‌پورازغدی نخواهیم شد.

به گزارش  نماینده حجت‌الاسلام سید یدالله شیرمردی رئیس ستاد نماز جمعه تهران در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه، درباره سخنان پیش‌ از خطبه رحیم پورازغدی، تحت فشار هیچ گروهی نبوده و نیستیم، تاکید کرد: نمازگران از بیانات استاد رحیم‌پورازغدی استقبال کرده‌اند و ما نیز معتقدیم سخنان ایشان برای جامعه بسیار مفید و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه سخنان پیش از خطبه‌ رحیم‌پورازغدی قطع نخواهد شد، افزود: البته قرار است استاد رحیم پور ازغدی تا دو هفته دیگر بحث "اقتصاد اسلامی" را جمع‌بندی کنند و انشالله از آغاز سال جدید، مجدداً دعوت خواهد شد تا از تریبون نماز جمعه، بیانات ارزشمند خود را مطرح کند.

شیرمردی گفت: مردم بدانند، ستاد نماز جمعه سنگر مستحکمی است و هیچ دشمن و مخالفی نمی‌تواند در آن تاثیرگذار باشد لذا، مابه هیچ عنوان تسلیم فشارهای احتمالی برای لغو سخنان پیش از خطبه‌ استاد رحیم‌پورازغدی نخواهیم شد.

نظر شما