شناسهٔ خبر: 82577 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

سردار دهقان در جمع خبرنگاران:

ماهواره فجر در شرایط تحریم ساخته شد

سردار دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: ماهواره فجر در شرایط سخت تحریم و تماما توسط دانشمندان کشورمان ساخته شد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان صبح امروز در مراسم تجدید میثاق مدیران و کارکنان صنعت دفاعی با آرمان‌های والای انقلاب با بیان اینکه ملت ایران انتظارات خود را بر عینیت یافتن انقلاب اسلامی می‌دانستند افزود: در سایه انقلاب اسلامی تمام شعائر اسلامی زنده شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران منحصر به کشورمان نیست افزود: انقلاب اسلامی ایران انقلاب تمام ملت‌های مستعضف جهان و ملت‌های خواهان آزادی است.

وزیر دفاع با بیان اینکه ملت ایران اعم از زن و مرد، پیر و جوان همگی یکپارچه به میدان آمدند و تحت رهبری امام راحل انقلاب خود را به پیروزی رساندند تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران قرآن را به صحنه آورد و مبنای تمام امور سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... قرار گرفت.

وزیر دفاع با بیان اینکه گام‌های بسیار ارزنده‌ای در راستای تمدن اسلامی در کشور توسط ایران اسلامی برداشته شده است خاطرنشان کرد: انقلاب ما یک وجه ممیزه از همه انقلاب‌ها داشت و این انقلاب بدون توجه به مادیات به پیروزی رسید.

وی گفت: ماهواره فجر در شرایط سخت تحریم و تماما توسط دانشمندان کشورمان ساخته شد.

 

نظر شما