شناسهٔ خبر: 81180 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

واکنش دری نجف آبادی به اقدام نشریه فرانسوی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به توهین نشریه فرانسوی گفت: توهین به پیامبر(ص) توهین به همه پیامبران و مسلمانان محسوب می‌شود و جنایتی است که سبب عکس‌العمل مسلمانان می‌شود.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ظهر امروز در کلاس اخلاق بانوان در سالن پیامبر اعظم(ص) در معاونت عمرانی استان مرکزی با اشاره به توهین نشریه شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر(ص) اظهار داشت‌: معتقدیم استکبار و اسرائیل با این جنایات نمی‌توانند عشق به پیامبر(ص) را سرکوب کنند زیرا خورشید حقیقت برای انسان‌ها روشن می‌شود و مسلمانان در عزم، اراده و ایمان جدی‌تر عمل می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: این نقشه که از ۳۰ سال پیش توسط سلمان رشدی و کاریکاتوریست دانمارکی و اینک شارلی ابدو آغاز شده تنها تنفر دنیای اسلام را نسبت به خود برمی‌انگیزد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به هدف دشمنان از به وجود آوردن قدرت‌هایی نظیر داعش گفت: داعش دست‌پرورده اسرائیل و آمریکا بوده و دشمنان به‌دنبال برده ساختن دنیای اسلام هستند تا منافع و سرمایه آنان را غارت و حاکمیت خود را در دنیای اسلام، کل قاره آفریقا، آسیا، آمریکای لاتین و مرکزی تثبیت کنند.

وی افزود: به‌منظور مقابله با اقدامات دشمنان جهان اسلام باید بر آگاهی، بصیرت، عزم، اراده و اقتدار اسلامی بیفزاییم و زمینه پیشرفت کشور را ایجاد کرده و اشتباه بزرگ یعنی امید به آمریکا را انجام ندهیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: متأسفانه در حال حاضر با وجود کاهش یک‌سومی قیمت نفت، قیمت کالاهای وارداتی با وجود اینکه نفت خام مواد اولیه صنعت را تشکیل می‌دهد از کشورهای دیگر تغییری نیافته است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به پیشرفت‌های ایران پس از انقلاب اسلامی گفت: پس از انقلاب اسلامی، ایران در زمینه‌های هسته‌ای، سلول‌های بنیادی و نانوتکنولوژی همت خوبی داشته که سبب ایجاد موفقیت‌هایی شده باید در سایر زمینه‌ها با الگوگیری از این قسمت‌ها تلاش شود تا ایران را از کشور مصرف کننده به کشور تولید کننده در تمامی زمینه‌ها تبدیل کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: باید بازار اقتصاد داخلی را با تولید و فعالیت‌های سالم اقتصادی گسترش داد، با عزم و توکل اقدام کرد، اولویت در مصرف رعایت شود و به‌منظور تولید و جایگزینی صادرات به‌جای واردات به‌دنبال اندیشه بود، البته در زمینه الگوی مصرف و نوع مصرف بانوان نقش بسیار مؤثری را می‌توانند ایفا ‌کنند تا میزان وابستگی کاهش یابد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به توهین نشریه فرانسوی گفت: توهین به پیامبر(ص) توهین به همه پیامبران و مسلمانان محسوب می‌شود و جنایتی است که سبب عکس‌العمل مسلمانان می‌شود.

وی افزود: اقداماتی نظیر شارلی ابدو به‌منظور شکستن عظمت و شخصیت پیامبر(ص) و مسلمانان انجام شده است ولی دشمنان باید بدانند همان نتایجی را که در حمایت از سلمان رشدی به دست آوردند و در واقع سبب گرویدن جمع بیشتری از مسلمانان به اسلام شد به دست می‌آورند.

نظر شما