شناسهٔ خبر: 81033 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

خوشحالی صهیونیست‌ها از شهادت جهاد مغنیه + عکس

جهاد مغنیه یکی از روزنامه‌‌های پرتیراژ صهیونیست از اینکه ارتش اسرائیل توانسته ظرف مدت هفت سال فرمانده ارشد حزب الله و پسرش را ترور کنند اظهار خرسندی کرده است.

به گزارش نماینده، پس از حمله بالگرد رژیم صهیونیستی در منطقه قنیطره، واقع در جولان سوریه که منجر به شهادت چند تن از فرماندهان مقاومت و حزب‌الله خصوصا «جهاد مغنیه» فرزند شهید «عماد مغنیه» شد، این خبر تیتر یک روزنامه‌های صهیونیست شده است.

رژیم صهیونیستی شنبه شب در اقدامی تجاوزکارانه این بار به شهر قنیطره واقع در جنوب سوریه حمله کرد و ۹ تن از رزمندگان حزب‌الله را به شهادت رساند.

بر اساس اعلام حزب‌الله؛ گروهی از رزمندگان در حال بازدید میدانی از شهرک الامل در قنیطره بودند که هدف حمله موشکی یک بالگرد صهیونیستی قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

«جهاد مغنیه» فرزند فرمانده شهید حزب‌الله «عماد مغنیه» و «محمد عیسی» فرمانده‌ای که با نام ابوعیسی شناخته می‌شد، در کنار ۷ نفر دیگر شهدای حزب‌الله را تشکیل می‌دهند. سپاه پاسداران نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد سردار محمدعلی الله‌دادی در این حمله تروریستی به شهادت رسیده است.

صهیونیست‌ها از ترس انتقام حزب‌الله به توجیهات گوناگون متوسل شدند و ادعا کردند که جهاد مغنیه و همراهانش در حال نصب سکوی پرتاب موشک در این منطقه بودند.

یکی از روزنامه‌‌های پرتیراژ صهیونیست نیز از اینکه ارتش اسرائیل توانسته ظرف مدت هفت سال «عماد مغنیه» و پسرش «جهاد مغنیه» را به قتل برساند اظهار خرسندی کرده است. این روزنامه از اینکه عماد مغنیه در سال ۲۰۰۸ و جهاد مغنیه در سال ۲۰۱۵ ترور شده خوشحال شده و خبر آن را تیتر یک خبر خود قرار داده است.

این روزنامه درحالی این خبر را منتشر کرده که فقط حزب‌الله گفته است واکنش دردناکی به حمله رژیم صهیونیستی خواهد داشت. این جمله منجر شده که وحشت و هراس مردمان سرزمین‌های اشغالی را فرا گرفته، آن‌ها را از لحاظ روحی و روانی تحت تاثیر قرار داده است. این وضعیت باعث خواهد شد تا همچنان تا زمان پاسخ قاطع و غافلگیر کننده حزب‌الله در خوف به سر ببرند و این خود یک پاسخ غیرمستقیم است. پس منتظر پاسخ دردناک حزب‌الله باشید.

شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده که هدف اصلی این حمله «ابوعلی طباطبایی» فرمانده نیروهای هجومی حزب‌الله بوده است که حزب‌الله اعلام کرده این فرمانده در سلامت کامل است.

تحلیلگران اعلام کردند که پاسخ حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها کوبنده و در آینده نزدیک خواهد بود.

 

این کار‌شناسان تأکید کردند، رژیم صهیونیستی گمان می‌کند که حزب‌الله در چند جبهه از جمله در سوریه و عراق و حتی در داخل لبنان مشغول رویارویی با تکفیری‌ها است و بهترین فرصت برای ضربه زدن به این حزب است غافل از اینکه حزب‌الله هیچ‌گاه از جبهه دشمن صهیونیستی عقب نخواهد کشید.

 

«عبدالباری عطوان» روزنامه‌نگار سر‌شناس جهان عرب هم تصریح کرد حزب‌الله آماده می‌شود پاسخ رژیم صهیونیستی را بدهد.

این واکنش‌ها در حالی صورت می‌گیرد که رژیم صهیونیستی در اولین واکنش رسمی خود به این حادثه اعلام کرد حزب‌الله به این عملیات پاسخ خواهد داد.

«عاموس یادلین» رئیس سرویس جاسوسی نظامی رژیم صهیونیستی ضمن پذیرش ضمنی مسئولیت تجاوز به خاک سوریه اعلام کرد که «باید منتظر پاسخ حزب‌الله باشیم.»

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» هم در این باره نوشت: احتمال دارد حزب‌الله اهداف اسرائیل را در خارج مورد حمله قرار دهد.

این روزنامه افزود: حزب‌الله اعلام کرده «احساسی» عمل نخواهد کرد و به موقع در مورد پاسخ به این عملیات تصمیم‌گیری می‌کند.

نظر شما