شناسهٔ خبر: 80373 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

قاضی‌پور :

با نفت ۸ دلاری هم روی مواضعمان ایستاده‌ایم

قاضی پور43 عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه دولت به مواضع صریح خود در قبال عوامل کاهش قیمت نفت ادامه دهد، گفت: همگان بدانند حتی اگر قیمت هر بشکه نفت ۸ دلار هم شود باز هم از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد و بر آن پافشاری می‌کنیم.

به گزارش فارس، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به صحبت‌های روز گذشته رئیس‌ جمهور در مورد نقش عربستان و کویت در کاهش قیمت نفت اظهار داشت: دولت باید به موضع صریح و انقلابی خود در این ارتباط همچنان تأکید داشته و در این مسیر گام بردارد و حتی بهتر بود که از ابتدا این موضع از سوی دولت اتخاذ می‌شد.

وی افزود: عملکرد یا موضع‌گیری هر کشوری که برخلاف سیاست‌های کلی و ضرر جمهوری اسلامی باشد، دولت باید در مقابل آن از خود واکنش و ایستادگی مناسب را نشان دهد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس خاطرنشان کرد: ما باید نقاط قوت خود را به رخ دیگران بکشیم و نقاط ضعف خود را با راه‌حل‌های عملیاتی و در درون نظام برطرف کنیم، ما باید این موضوع را به همگان ثابت کنیم که اگر قیمت هر بشکه نفت به ۸ دلار هم برسد ما بر مواضع خود پافشاری خواهیم کرد و با کم کردن هزینه‌های زائد و ایجاد درآمدهای جایگزین به جای درآمدهای نفتی مشکلات اقتصادی کشور را برطرف خواهیم کرد.

 رئیس‌ جمهور روز گذشته بعد از سخنرانی خود در استان بوشهر عنوان کرد که عربستان و کویت در کاهش قیمت نفت نقش داشتند و بدانند که خود آنها بیشتر از همه در این زمینه متضرر خواهند شد.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۱۰-۲۴ ۲۰:۳۳ 0 0

    باسمه تعالي
    .باسلام دوست عزيز درست باهر بشكه 6دلار به سر كرديم حقوقمان بعد از 40 روز پرداخت مي شد صدايمان در نيامد چون همه باهم بوديم اما حالا دزدان كه يكي دوتا نيستند معتل خواهي بود ديگر اقتصاد مقاومتي با اين همه دزد بي نتيجه خواهد بود 
                                

نظر شما