شناسهٔ خبر: 80373 - سرویس مجلس
منبع: فارس

قاضی‌پور :

با نفت ۸ دلاری هم روی مواضعمان ایستاده‌ایم

قاضی پور43 عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه دولت به مواضع صریح خود در قبال عوامل کاهش قیمت نفت ادامه دهد، گفت: همگان بدانند حتی اگر قیمت هر بشکه نفت ۸ دلار هم شود باز هم از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد و بر آن پافشاری می‌کنیم.

به گزارش فارس، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به صحبت‌های روز گذشته رئیس‌ جمهور در مورد نقش عربستان و کویت در کاهش قیمت نفت اظهار داشت: دولت باید به موضع صریح و انقلابی خود در این ارتباط همچنان تأکید داشته و در این مسیر گام بردارد و حتی بهتر بود که از ابتدا این موضع از سوی دولت اتخاذ می‌شد.

وی افزود: عملکرد یا موضع‌گیری هر کشوری که برخلاف سیاست‌های کلی و ضرر جمهوری اسلامی باشد، دولت باید در مقابل آن از خود واکنش و ایستادگی مناسب را نشان دهد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس خاطرنشان کرد: ما باید نقاط قوت خود را به رخ دیگران بکشیم و نقاط ضعف خود را با راه‌حل‌های عملیاتی و در درون نظام برطرف کنیم، ما باید این موضوع را به همگان ثابت کنیم که اگر قیمت هر بشکه نفت به ۸ دلار هم برسد ما بر مواضع خود پافشاری خواهیم کرد و با کم کردن هزینه‌های زائد و ایجاد درآمدهای جایگزین به جای درآمدهای نفتی مشکلات اقتصادی کشور را برطرف خواهیم کرد.

 رئیس‌ جمهور روز گذشته بعد از سخنرانی خود در استان بوشهر عنوان کرد که عربستان و کویت در کاهش قیمت نفت نقش داشتند و بدانند که خود آنها بیشتر از همه در این زمینه متضرر خواهند شد.