شناسهٔ خبر: 79242 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

یک عضو کمیسیون انرژی خبر داد

دلایل کاهش قیمت نفت در جلسه امروز صبح با وزیر نفت بررسی شد

عبدالله تمیمی/2 عبدالله تمیمی گفت: در جلسه ای که با وزیر نفت داشتیم مباحث مربوط به چرایی سیرنزولی قیمت نفت و اینکه برای افزایش قیمت چه موانعی وجود دارد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عبدالله تمیمی، نماینده خوزستان و شادگان در مجلس در گفتگو با نماینده درباره جلسه امروز نمایندگان با وزیر نفت اظهار داشت: در این جلسه نمایندگان از وزیر نفت جویا شدند چه کشورهایی برای عدم افزایش قیمت نفت مانع ایجاد می کنند و درباره توافقات سیاسی بین امریکا و عربستان و برخی کشورها برای وقع این اتفاق بحث شد.

وی تصریح کرد: اقدام متقابل ما در این راستا و نیزبرخوردی که می توان  با کشورهای تصویب کننده این قیمت داشته باشیم از دیگر محورهای این جلسه بود که بعد از توضیحات وزیر نفت موافقان و مخالفان صحبت کردند و اقای زنگنه نیز پاسخ دادند.

تمیمی درباره نتیجه این جلسه بیان داشت: در انتها بنا شد اتکای ما به نفت کم شود تا از هزینه های اضافی و استخدامهای بی مورد در بودجه کم کنیم و برخی از نمایندگان پیشنهادات خوبی دادند که با عملی کردن آنها و نیز بکارگیری مبانی اقتصاد مقاومتی و تعامل سازنده دولت و مجلس می توانیم از این گردنه سخت هم براحتی عبور کنیم.

نظر شما