شناسهٔ خبر: 78767 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

طلا:

جریان تندروی اصلاحات هنوز فعال است/ رژیم صهیونیستی عوامل فتنه را سرمایه‌های خود می‌دانست

طلا نماینده مردم تهران: جریان تندروی اصلاحات هنوز هم فعال است و اصلاح طلبان دولت روحانی را رحم اجاره ای می دانند و آن ها روحانی را هم کنار می زنند.

به گزارش نماینده، حسین طلا در جمع مردم اسلامشهر، گفت: امروز از ایران تا عراق، شام و لبنان گرفته تا بالای سر نیروگاه دیانا بسیج مردمی تشکیل شده است.

وی در ادامه با اشاره به نقش صهیونیست ها در فتنه ۸۸، گفت: صهیونیست ها به نقش موثر امام خامنه ای و کشور ما در منطق واقف هستند و از همین جهت هم بود که نتانیاهو در مصاحبه ای عوامل جریان سبز را سرمایه صهیونیست ها معرفی کرده بود.

وی تصریح کرد: فتنه ۸۸ با بصیرت مردم در ۹ دی خنثی شد.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: بنا به گفته رهبر مردم به دو دسته عوام و خواص تقسیم می شوند و یکی از محسنات نظام ما این است که دارای عوام با بصیرتی است و قطعا اگر ما تحلیلی نداشته باشیم در بازی نیستیم.

وی افزود: خواص نیز خود به دو دسته طرفدار حق و طرفدار باطل تقسیم می شوند و خواص طرفدار حق نیز خود به دو دسته طرفدار حق دنیا زده شده و طرفدار حق دنیا زده نشده تقسیم می شوند و فتنه نتیجه عملکرد خواص طرفدار حق دسته دوم است.

طلا افزود: آن چیزی که در ۹ دی اتفاق افتاد یاری عامه با بصیرت مردم در لحظه با امام زمانشان بود.

وی افزود: جریان تندروی اصلاحات هنوز هم فعال است و اصلاح طلبان دولت روحانی را رحم اجاره ای می دانند و آن ها روحانی را هم کنار می زنند.

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن با ایران، خاطرنشان کرد: در سالگرد ۲۵ خرداد در سال ۸۹ آمریکایی ها قطعنامه ۱۹۲۹ را مصوب کردند و با این قطعنامه تحریم های فلج کننده ای را علیه ما وضع کردند تا قشر اسیب پذیر جامعه را تحت فشار قرار دهند.

منبع: پایگاه خبری مبصر

 

نظر شما