شناسهٔ خبر: 77886 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

سردار نقدی مطرح کرد؛

لزوم اتحاد رسانه ها و تقويت اعتماد به نفس در مردم/ آمريكا "گرگ پير" است

نقدی رييس سازمان بسيج مستضعفين، اتحاد را رسالت اصلي رسانه ها براي مقابله با رسانه هاي غرب دانست و گفت: اين حفظ وحدت در بين كساني است كه به لزوم و توانايي مبارزه با ظلم اعتقاد دارند.

به گزارش نماینده به نقل از پايگاه اينترنتي بسيج، سردار محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در اختتاميه دوازدهمين همايش بين المللي بسيج و رسانه كه در سالن همايش هاي رضوي در مشهد مقدس برگزار شد گفت: طبق آيات قرآن كريم اراده خداوند بر حاكميت مستضعفين قرار گرفته و وقتي امري مورد اراده ي خدا قرار گيرد چيزي جلودار آن نيست.

سردار نقدي با بيان اينكه امام خميني قدرت توده هاي مردم را مكشوف نمود اظهارداشت: ملت ايران به رهبري امام بزرگوار با يك شيوه مبارزاتي خاص و متكي بر بيدارگري با كسب پيروزي هاي بزرگ، دشمنان را شكست داد.

وي برخي نظريات مخالفان انقلاب اسلامي را يادآور شده و افزود: برخي مطرح مي كردند كه با دست خالي نمي توان در مقابل دشمن ايستاد و يا بايد براي پيروزي به قدرت هاي بزرگ متكي شد و يا اينكه برخي ها بر مبارزه مسلحانه تاكيد داشتند كه امام راحل توانست با دست خالي، دشمنان را خلع سلاح كند.

رييس سازمان بسيج مستضعفين توكل به خدا و توسل به ائمه و قدرت دفاعي مردم را دو ويژگي اصلي حركت مردمي انقلاب دانسته و تصريح كرد: امروز امام خامنه اي نيز در همين مسير و با همان سبك و سياق رهبري نموده و مخالفت ها مانند ابتداي انقلاب ادامه دارد.

وي در خصوص نظرات مخالفان از ابتداي زعامت امام خامنه اي خاطرنشان كرد: برخي شعار پايان انقلاب و عدم ضرورت انقلاب را مطرح كردند، برخي ديگر انقلاب اسلامي را غيرعقلاني معرفي كردند، برخي توصيه به جنگ مسلحانه مثلا پيوند با طالبان را مطرح و گروهي ديگر ايستادگي و مقاومت در برابر استكبار را بي فايده دانستند.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج، انقلاب اسلامي را عقلاني ترين حركت جامعه بشري در طول تاريخ دانسته و ادامه داد: دليل اين سخن آن است كه علما و انديشمندان در اين حركت بيش از سربازان و نظامي ها حضور داشتند و حضور علما و انديشمندان در رهبري و هدايت حركت، نمادهاي شاخص و حتي شهدا ديده مي شود.

وي با بيان اينكه امام بزرگوار روش مبارزه ي متكي بربيدارگري را پيش گرفته و به پيروزي هاي بزرگ دست يافت، ابراز داشت: امروز دشمن در مقابل اين حركت عظيم مردمي با انقلاب اسلامي، خلع سلاح شده و با وجود داشتن سلاح، قابليت بكارگيري و قدرت شليك ندارد.

سردار نقدي در ادامه سخنان خود خاطرنشان كرد: آنان كه در ابتداي انقلاب با افراط بر درگيري مسلحانه تاكيد داشتند، امروز با تفريط بر سازش با آمريكا و استكبار تاكيد مي كنند و دليل آن عدم باور به قدرت خدا و عدم باور به قدرت مردم است.

وي كارايي امروز سلاح براي استكبار را به اندازه كارايي اين سلاح در هنگام پيروزي انقلاب براي حفظ پهلوي دانسته و بيان كرد: امروز با آمريكاي بي پول، بي فرهنگ و بي دفاع روبرو هستيم كه حتي براي ارتش خود سرباز بومي نداشته و از مزدوران خارجي همچون تكفيري ها استفاده مي كند.

رييس سازمان بسيج مستضعفين از دست دادن قابليت نظامي و دفاعي آمريكا را سبب از دست دادن قابليت هاي فرهنگي دانسته و گفت: آمريكا هر روز بي آبروتر مي شود و آمريكايي كه ليبرال دموكراسي را پايان تاريخ عنوان كرده بود، امروز مي بيند ليبرال دموكراسي پايان يافته و تاريخ ادامه دارد.

وي در ادامه سخنان خود خاطرنشان كرد: همانطور كه انگليس را روباه پير خواندند، جا دارد امروز آمريكا را گرگ پير خواند، ولي آمريكا نبايد دل خوش كند كه عمرش مانند روباه است چراكه آن روباه با حمايت اين گرگ زنده مانده و در مقابل روباه شكار مي كرده و از ته مانده ي شكار خود به گرگ نيز مي داد و اين گرگ پير به زودي طعمه ملت هاي مستضعف مي شود.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج به تهاجم رسانه اي غرب با افزايش شش شبكه به ۱۶۷ شبكه ي فارسي زبان ماهواره اي عليه ملت ايران اشاره نموده و اظهار داشت: امروز آمريكا به جادوي رسانه اي روي آورده است تا زشتي ها و ناهنجاري هاي فراوان خود را بپوشاند و دست خالي از پيام خود را با افسون گري رسانه اي پر نشان دهد.

وي با بيان اينكه امروز آمريكا حرفي براي گفتن نداشته و كسي از آمريكا نمي ترسد اظهار داشت: امروز رسانه هاي غرب چيزي براي اطلاع رساني نداشته بلكه با فساد پراكني براي تخريب اجتماع، خانواده و افراد ملت ايران تلاش مي كنند كه بايد در مقابل آن ايستادگي كرد تا از نفوذ آن در ملت جلوگيري نمود.

سردار نقدي اتحاد را رسالت اصلي رسانه ها براي مقابله با رسانه هاي غرب دانست و ادامه داد: اين حفظ وحدت در بين كساني است كه به لزوم و توانايي مبارزه با ظلم اعتقاد دارند.
وي با تاكيد بر تقويت اعتماد به نفس در ميان مردم تاكيد نموده و تصريح كرد: نبايد يك ناهنجاري كوچك كه در گوشه اي اتفاق مي افتد تيتر يك رسانه ها شود مانند اسيدپاشي در اصفهان كه بزرگنمايي رسانه اي آن باعث تكرار آن در جامعه شد.
رييس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه اشتباهات كوچك مسئولان نبايد تيتر اصلي رسانه ها شود تصريح كرد: مسئولين نيز نبايد سخنان ياس آور را بر زبان بياورند و اگر ترديدي نسبت به عظمت ملت دارند كافي است به رسانه هاي بيگانه نگاه كنند كه چگونه براي تخريب اين ملت در تلاش هستند.

وي هدف ايي رسانه ها را از بزرگنمايي زشتي هاي كوچك در جامعه ايران، مخدوش نمودن ملت الهام بخش ايران دانسته و گفت: امروز آثار اين حركت بزرگ مردمي ديده مي شود، همانطور كه در مراسم عظيم اربعين، نمايش بسيج جهاني اسلام و پژواك نداي زينب كبري سلام الله عليها صورت گرفت.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج هشدار رسانه ها به برخي كه همچنان براي مقابله با انقلاب اسلامي نقشه مي كشند را مهم دانسته و تصريح كرد: از ابتداي انقلاب اين نقشه ها با پاسخ كوبنده مردم مانند ۲۳ تير و ۹ دي روبرو شده و شكست خورده است چراكه اراده خدا بر پيروزي اين راه قرار گرفته و اين راه، راه پيروزي است و اين خون ها و ايثارگري ها از بين نخواهد رفت.

وي ضمن تقدير از زحمات مهندس ضرغامي در رياست صدا و سيما، ايشان را مايه افتخار دانسته و اظهار داشت: موج اخلاص، عشق، تلاش و مجاهدت بسيجيان در تمامي عرصه ها و در سراسر كشور قابل انعكاس در هيچ رسانه اي نيست.

نظر شما