شناسهٔ خبر: 76959 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

حاشیه‌نگاری «نماینده» از مراسم روز دانشجو در دانشگاه اصفهان؛

حمایت مجدد مطهری از سران فتنه

علی مطهری/2 سخنان مطهری در دفاع از سران فتنه با شعار مرگ بر فتنه گر جمعی از دانشجویان روبه رو شد.

به گزارش خبرنگار نماینده، مراسم گرامیداشت روز دانشجو امروز با حضور علی مطهری نماینده مجلس در تالار شریعتی دانشگاه اصفهان در حال برگزاری است.

وی روز گذشته نیز در مراسم روز دانشجو که به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران(تشکل دوم خردادی) برگزار شده بود حضور یافت و پیرامون سران فتنه و رفع حصر اظهار نظر کرد.

این نماینده مجلس در جمع دانشجویان دانشگاه اصفهان باز هم پیرامون فتنه ۸۸ و سران آن اظهار نظر و به دفاع از آنها پرداخت که با واکنش دانشجویان روبه رو شد. مواضع جنجالی علی مطهری در دانشگاه اصفهان فضا را متشنج کرده و در بین دانشجویان برخورد فیزیکی بوجود آمد.

وی در ادامه گفت: در نقد هیچ خط قرمزی وجود ندارد.

مطهری همچنین در ادامه سخنان ساختارشکنانه اش حصر را یک سنت غلط در جمهوری اسلامی خواند و گفت: حصر سران فتنه غیرقانونی است و قوه قضاییه در این خصوص کوتاهی کرده است.

لازم به ذکر است در این برنامه دانشجویان حامی روحانی نسبت به دانشجویان منتقد توهین می کردند، اما مطهری عکس العمل خاصی به این توهین نشان نداد.

گفتنی است خبرنگار "نماینده" مستقر در سالن با اعتراض به مطهری به روی جایگاه رفت و گفت: آقای مطهری؛ امروز با سخنان شما دشمنان و قاتلین پدرتان خوشحالند یا ناراحت؟

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۱۰-۱۳ ۲۱:۰۴اسلام مشکانی 0 0

    مسولین عزیزوسیاستمداران جمهوری اسلامی ایران آیاسزاواراست که آقای مطهری  هرجا که به پشت تریبون رفت بایدازسران فتنه حمایت کند.وحصرآنهاراغیرقانونی بخواند این جریان بایدتاکجا کش پیداکند.وبااین سخنانش دشمنانمان راخوشحال کند؟مگرمارفتیم جنگیدیم شهیددادیم جانبازدادیم که امروز شخصی بنام مطهری بیایدباهمه آرمانهای امام وانقلاب بازی کند؟چرامسولین دست روی دست گذاشتن اگرواقعاگفته های مطهری  برحق است پس چراحصررانمیشکنند؟واگرهم بحق نیست که صددرصدنیست چرایکی  نیست که ایشان رابخواهدوبه بیندحرف دلش چیست همینطوربرای خودش هرجاکه لازم باشدازاین فتنه گران همین طورحمایت میکندوحتی توهین به رهبرفرزانه میکندچرا؟مارزمندگان 8سال جنگ ازهمین سایت اعلام میکنیم اگرکسی خواسته باشدبه آرمانهای امام شهداورهبرفرزانه بی احترامی کندکه کرده مارزمندگان8سال جنگ ازآرمانهای خودنمیگذریم .چون شهیددادیم جانبازدادیم قطع نخاع دادیمو......شهدای عزیزمارزمندگان نمیگذاریم دشمنانمان بااین حرفهاشادشوندیقیناًشهیدوالامقام مطهری هم اگردربین مابود ازشنیدچنین حرفهاناراحت میشد....ومن الله توفیق
                                

نظر شما