شناسهٔ خبر: 76807 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

اعضای کمیسیون امنیت ملی به شورای عالی امنیت ملی می روند

شورای عالی امنیت ملی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با بیان اینکه کمیسیون متبوعش این هفته مهمان شورای عالی امنیت ملی است، افزود: در گام نخست بررسی وضعیت امنیتی مرزهای کشورمان و درگام دوم بررسی مذاکرات هسته‌ای در این جلسه ارزیابی،تجزیه و تحلیل می‌شود.

به گزارش  نماینده سیدحسین نقوی حسینی در گفت وگو با میزان، درباره جلسه مشترک سه شنبه ۱۸ آذرماه کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور، اظهار کرد: بررسی وضعیت امنیتی مرزها و سر و سامان دادن به این مناطق از دستور کارهای اولیه این نشست است.

وی گفت: نشست کمیسیون امنیت ملی با دبیر شورای عالی امنیت ملی درباره بررسی موضوع امنیت مرزها برای صیانت از جان سرابازانمان انجام می شود که از هر مسئله‌ای با ارزش تر است.

به گفته نماینده مردم ورامین در مجلس موضوع مبارزه با تروریسم از دیگر دستورکارهای نشست مشترک اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با شورای عالی امنیت ملی است.

وی ادامه داد: مسائل حوزه امنیت ملی و مبارزه با تروریسم در جلسه با دبیر شورای عالی امنیت ملی مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

سخنگوی کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین خاطر نشان کرد: بررسی آخرین وضعیت مذاکرات هسته ای ایران و ۱+۵ از موضوعات مهم نشست مشترک است.

نقوی حسینی بررسی مذاکرات هسته ای، مسائل جاری حوزه امنیت ملی، مبارزه با تروریسم و بررسی وضعیت مرزهای کشورمان را از محورهای اصلی نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی با شورای عالی امنیت ملی خواند.

نظر شما