شناسهٔ خبر: 76176 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

بازیگر "پرده نشین"

متفاوت ترین نقش روحانی پرده‌نشین در راه است/ "آرش" همه مخاطبان را غافلگیر می‌کند

علی مردانه/1 مخاطبان پرده نشین به زودی شاهد تغییرات چشمگیری از سوی "آرش" خواهند بود.

به گزارش نماینده  "علی مردانه" بازیگر نقش "آرش" در سریال "پرده نشین" با اشاره به روند کار و فعالیت خود در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: در جایگاه بازیگر و نیز دستیار اول کارگردان ، مراحل پیش تولید "پرده نشین" را از اسفند ماه ۹۲ آغاز کردیم و تیم بازیگران را در مدت زمانی که مد نظر گرفته شده بود انتخاب کردیم.
وی با اشاره به نقش خود و مسئولیتش در مقام دستیار اول کارگردان ، افزود: زمانی که گروه تولید در حال تکمیل بود به این نتیجه رسیدیم که من ایفاگر کاراکتر "آرش" که ۱۲ سال از سن واقعی‌ام کوچکتر است باشم.
مردانه، ادامه داد: طی صحبتی با کارگردان، یک دستیار به پروژه اضافه شد تا "بهروز شعیبی" تنها نماند.
وی درباره کاراکتر "آرش" گفت: "آرش" جوانی صادق و عجول است که در بیشتر اوقات از روی احساسات تصمیم می‌گیرد ولی در ادامه داستان که از امشب مخاطبان شاهد آن خواهند بود، اتفاقات جدیدی را رقم می‌زند.
مردانه، تصریح کرد: "آرش" جلوی یک سری از اتفاقات را می‌گیرد و خود خالق ماجراهایی می‌شود که مخاطب را غافلگیر می‌کند.

*تشکر ویژه‌ای از پیشکسوتان پرده نشین دارم

وی ضمن تشکر از دو نسل از بازیگران سریال پرده نشین، گفت: از سال ۷۷ وارد سینما شدم و در آثاری چون "عروس آتش" و "دوئل" و فیلم‌های بسیار دیگری بازی کردم و با بزرگان بسیاری در این حوزه همبازی شدم.
 


 

این بازیگر ، تصریح کرد: در "پرده نشین" هم از پیشکسوتانی چون "فرهاد آییش" و بازیگرانی نسل جوان‌تر چون ویشکا آسایش، سارا بهرامی و حامد کمیلی و دیگر هنرمندان تشکر می کنم و باید بگویم که همه آنها در نقشی متفاوت ظاهر شدند و مخاطب را غافلگیر خواهند  کرد.

مردانه، افزود: "هومن برق نورد" اتفاق خوب و ماجراجویانه دیگری در این سریال است که به زودی او نیز وارد داستان می‌شود.
 
*۱۵ اسفند پیش تولید شروع شد

ایفاگر نقش "آرش" درباره زمان پیش تولید "پرده نشین"، ابراز داشت: ما برای چیزی در حدود ۲۰ قسمت از فیلمنامه سیناپس داشتیم که ۱۵ اسفند کار پیش تولید بر اساس همان متن شروع کردیم و با وجود شرایط سختی که وجود داشت، کار را پیش بردیم و شکر خدا طبق بازخورد‌هایی که تا بحال دریافت شده ، مخاطبان از این شهر راضی هستند.
 


 

وی افزود: سریال "پرده نشین" به عنوان یکی از آثار متفاوتی که تا به امروز روی آنتن شبکه یک سیما رفته بود، می تواند در لیست و مجموعه‌های ماندگار و پر بازدید ثبت شود.

این هنرمند کشورمان ضمن تشکر از سید محمود رضوی تهیه‌کننده و بهروز شیعبی کارگردان و تیم پشت و جلوی دوربین، اظهار داشت: از همراهی همه هنرمندان تشکر می کنم و در کنار آن از علی صلاحی بازیگردان این پروژه هم قدردانی می‌کنم که با مهارت  تجربه کافی، چیدمان موفقی از هنرمندان را در کنار یکدیگر دارند.

نظر شما