شناسهٔ خبر: 75926 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

روحانی ۱۱ آذر به گلستان می رود

سفر استانی روحانی شورای هماهنگی استقبال سفر ریاست جمهوری استانداری گلستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: سفر رییس جمهوری و هیات دولت به این استان سه شنبه این هفته (۱۱ آذر) انجام می شود.

به گزارش نماینده به نقل از ایرنا، در این اطلاعیه که روز شنبه صادر شد، آمده است: سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری در دیدار عمومی با مردم استان گلستان در نخستین روز سفر در ورزشگاه آزادی گرگان انجام می شود.

در این اطلاعیه آمده است: خداوند تبارک و تعالی را شاکریم که مردم شهید پرور، میهمان نواز و شریف استان گلستان در دهمین سفر استانی رییس جمهوری، میزبان کاروان دولت تدبیر و امید است.

امت همیشه در صحنه گلستان که همواره با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدای گرانقدر، ارادت خود را به اسلام و انقلاب به اثبات رسانده و در عرصه های مختلف با درایت و پایداری خود، با آرمان های مختلف و منویات مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی تجدید بیعت کرده اند، بار دیگر با حضور در مراسم استقبال از رییس جمهوری اسلامی ایران شعور سیاسی و شور ملی خود را در حمایت خادمان ملت ایران ثابت خواهند کرد.

این اطلاعیه می افزاید: استان گلستان افتخار دارد آینده توسعه خود را با گام های رییس جمهوری آینده نگر ایران اسلامی رقم بزند و از این رو با توانی بیش از همیشه و استواری مثال زدنی برای ساختن آینده ای روشن، حضور رییس جمهوری را به خاک حاصلخیز خود را ارج می نهد.

شورای هماهنگی استقبال سفر ریاست جمهوری استانداری گلستان تاکید کرد: مردم همیشه در صحنه خطه گلستان که دولت تدبیر و امید را چشم امید توسعه استان خود می دانند، حمایت از مردان خستگی ناپذیر دولت را در افق دید خود قرار داده و با حضور وصف ناپذیر موجبات شادی دوستان انقلاب اسلامی در ایران و سراسر جهان و یاس و ناامیدی دشمنان قسم خورده این انقلاب را رقم خواهند زد.

رییس جمهوری در جریان این سفر ضمن دیدار عمومی با مردم، در بین نخبگان، جوانان، ایثارگران و منتخبین این استان حضور می یابد؛ دیدار با علمای شیعه و اهل سنت گلستان بخش دیگری از برنامه های سفر رییس جمهوری است.

حجت الاسلام روحانی روز چهارشنبه در دومین روز سفر خود به گلستان خط آهن ایران، ترکمنستان و قزاقستان را با حضور روسای جمهوری این دو کشور در مرز اینچه برون افتتاح می کند که پس از آن دیدارهای دو و سه جانبه نیز در گرگان برگزار و جلسه مطبوعاتی نیز انجام می شود.

جلسه شورای اداری استان گلستان نیز در سومین روز این سفر و با حضور اعضای دولت در گرگان تشکیل خواهد شد.

نظر شما