شناسهٔ خبر: 73234 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

برگزاری نشست‌های تخصصی کتاب کودک و نوجوان توسط خانه کتاب

موسسه خانه کتاب سلسله نشستهای تخصصی کتابهای کودک و نوجوان را همزمان با هفته کتاب برگزار می‌کند. این نشست‌ها با همکاری انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان از هفته کتاب آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت

به گزارش نماینده به نقل از فارس، برگزاری نشست‌های تخصصی کتابهای کودک و نوجوان نتیجه همکاری موفقیت‌آمیز خانه کتاب درتعامل با نهادهای مدنی و تشکل‌های تخصصی بیست وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.

موسسه خانه کتاب در سرای اهل قلم نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران چهل نشست تخصصی کتابهای کودک و نوجوان را با همکاری انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان برگزار کرد .این نشست‌ها که با استقبال دست‌اندرکاران و نویسندگان کودک روبه رو شدقرار است از آذرماه سال جاری تا پایان امسال در سالن نشستهای انجمن فرهنگی کتاب کودک و نوجوان برگزار شود.

نشست های تخصصی کتابهای کودک و نوجوان سه شنبه هر هفته برپا میشود و موضوع این نشستها به نقد و بررسی کتابها و مجموعه‌های تازه انتشار یافته اختصاص خواهد یافت.انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان در خیابان کریمخان، ابتدای حافظ جنوبی، کوچه پورچهر، پلاک ۱۳، واحد ۱ و۲قرار دارد.

ناشران، منتقدان و مولفان علاقه‌مندبه برگزاری نشستهای تخصصی نقد کتابهای کودک و نوجوان میتوانند موضوعات مورد نظر خود را به انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان پیشنهاد دهند.

علاقه مندان همچنین میتوانند پیشنهادهای خود را به نشانی اینترنتی anjoman.farhangi۹۱@gmail.comیا به تلفکس۸۸۹۱۸۸۳۸ ارسال کنند.

 

نظر شما