شناسهٔ خبر: 71816 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

گفتگو با عبدالعظیم فریدون

اعلام آمادگی ناشران کودک برای برپایی «نمایشگاه تخصصی» همزمان با هفته کتاب

عبدالعظیم فریدون/1 رئیس هیأت مدیره انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان از اعلام آمادگی این انجمن برای برپایی «نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان»، خبر داد و گفت: برگزاری این نمایشگاه منوط به داشتن مجوز از ستاد هفته کتاب است.

به گزارش نماینده عبدالعظیم فریدون رئیس هیأت مدیره انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا امسال شاهد برپایی «نمایشگاه کتاب دانش‌آموزی» خواهیم بود، بیان داشت: ستاد هفته کتاب از همه تشکل‌ها خواسته است که برنامه‌های خود را برای این هفته به ستاد مربوطه اعلام و ارسال کنند که انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان نیز این کار را انجام داده است.

وی اضافه کرد: نمایشگاه کتاب دانش‌آموزی امسال با این عنوان برگزار نمی‌شود، بلکه این نمایشگاه با نام «نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان» برپا خواهد شد، اما برگزاری آن نیز منوط به داشتن مجوز از ستاد هفته کتاب یا همان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

فریدون ادامه داد: انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان،‌ آمادگی خود را برای برپایی «نمایشگاه کتاب تخصصی کودک و نوجوان» اعلام می‌کند یعنی هر زمان برگزاری این نمایشگاه مورد تأیید واقع شد، ما آن را برپا خواهیم کرد.

وی افزود: در هفته کتاب نیز تلاش داریم در شهر تهران به برپایی نمایشگاه‌های «کتاب کودک» و نمایشگاه‌هایی با همین عنوان در کارخانه‌ها، ادارات و سازمان بپردازیم.

 

 

نظر شما