شناسهٔ خبر: 71576 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

ماه خون/ عالم و آدم عزادار حسین (ع)

تهیه کننده 'عالم و آدم ' از پرداختن به موضوع محرم و عزاداری های این ماه در برنامه هفته جاری خبر داد.

به گزارش نماینده میثم فکری روز یک شنبه در گفت و گو با  ایرنا اظهار داشت: عالم و آدم، عنوان مجموعه ای در ارتباط با شیوه زندگی دینی و عوامل موثر بر آن است.

وی گفت: این برنامه در هر قسمت با محور قرار دادن یکی از این عوامل و هنجارهای اجتماعی و مذهبی، اثرات آنها را بر زندگی خانواده های ایرانی مورد بررسی قرار می دهد.

تهیه کننده عالم و آدم افزود: با فرا رسیدن ماه محرم و آغاز عزاداری های حسینی، دست اندرکاران این مجموعه بر آن شدند تا پانزدهمین قسمت از عالم و آدم را که مصادف با نخستین روز ماه محرم است را به این موضوع اختصاص دهند.

وی یادآور شد: عزاداری و گریه بر مصائب اهل بیت (ع)، محرم و تاثیر محبت ائمه اطهار (ع) بر تربیت فرزندان موضوعاتی هستند که در گفت و گو با حجت الاسلام زائری کارشناس دینی برنامه مطرح و پیرامون آن مطالبی بیان خواهد شد.

فکری خاطرنشان کرد: همچنین بخشی از این قسمت عالم و آدم به مصاحبه و گفت و گو با عزاداران، هیئتی ها و مسئولان هیئات عزاداری اختصاص دارد.

وی گفت: نخستین قسمت از عالم و آدم با موضوع محرم و عزاداری های این ماه، ساعت 19 امروز (یکشنبه) چهارم آبان ماه از شبکه افق سیما به نمایش در می آید.

نظر شما