شناسهٔ خبر: 70791 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

پیامک های پیشواز ماه محرم

پیامک های پیشواز ماه محرم

 از داغ حسین اشک نم نم داریم، در خانه سینه تا ابد غم داریم، پیراهن و شال مشکی آماده کنید، چند روز دگر تا به محرم داریم ...!


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


میان دل ز عشقت لاله باغیست، بحمدالله که قلبم مست ساقیست، بساط گریه را آماده سازید، که ۳ شب تا محرم وقت باقیست ...!


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


محرم آمد ... دلم مست و لبم مست و سرم مست، بخون ای دل که صبرم رفته از دست، بخون ای دل محرم اومد از راه، بخون هاجر تو با عباس بی دست ...!


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


ما  زین جهان از پی دلدار میرویم، به شوق دیدار حیدر کرار میرویم، درب بهشت گر نگشایند به روی ما، ما بچه ی مسعودیه ایم از روی دیوار میرویم ...!


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


تمام شد شب عید و نوای غم آید، که نم نمک غم عالم به روی هم آید، صدای قافله ی عشق میرسد بر گوش، که چند شب دگر آقا محرمت آید ...!


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


کم کم سیاهی علمت دیده می شود، آثار خیمه های غمت دیده می شود، افتاده سینه ام به تپشهای انتظار، از روی تل دل حرمت دیده میشود ...!


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


ارباب صدای قدمت می آید، هنگامه ی اوج ماتمت می آید، ما در تب و تاب غم تو می سوزیم، ۲ شب دیگر محرمت می آید ...!


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


خواستم شکوه کنم، به دلم بد آمد، یادم افتاد کسی هست که خواهد آمد، حتم دارم کلماتش همه باران هستند، حرفهایش به دل انگیزی قرآن هستند، عطر هر گل چو مسیح از نفسش می بارد، چه شبی می شود آن شب که علم بر دارد ...!


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


هردم به گوشم می رسد آوای زنگ قافله، این قافله تا کربلا دیگر ندارد فاصله، یک زن میان محملی اندر غم و تاب و تب است، این زن صدایش آشناست، ای وای بر من زینب است ...!


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


دیباچه ی عشق و عاشقی باز شود، دلها همه آماده ی پرواز شود، با بوی محرم الحرام تو حسین، ایام عزا و غصه آغاز شود ...!

نظر شما